Η Burberry προειδοποίησε ότι ο στόχος εσόδων του φετινού έτους ενδέχεται να μην επιτευχθεί, καθώς οι πωλήσεις της βρετανικής εταιρείας κατασκευής ειδών ένδυσης αυξήθηκαν οριακά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
«Η επιβράδυνση της ζήτησης πολυτελών προϊόντων παγκοσμίως, έχει αντίκτυπο στις τρέχουσες συναλλαγές», ανέφερε η εταιρεία. «Εάν συνεχιστεί η ασθενέστερη ζήτηση, είναι απίθανο να επιτύχουμε τα έσοδα που αναμέναμε προηγουμένως για το οικονομικό 2024», πρόσθεσε στην ανακοίνωση της η Burberry. Η εταιρεία είπε ότι σε αυτήν την περίπτωση, τα κέρδη πιθανότατα θα είναι στο χαμηλότερο άκρο των προβλέψεων της.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Burberry, Τζόναθαν Ακερόιντ, προσπαθεί να τονώσει την απήχηση της μάρκας, προσλαμβάνοντας τον σχεδιαστή Ντάνιελ Λη για να αναζωογονήσει τη δημοτικότητα και τη «βρετανικότητα» της μάρκας.
Ωστόσο, οι προσπάθειες γίνονται εν μέσω μιας παγκόσμιας επιβράδυνσης της ζήτησης για είδη πολυτελείας, μετά από μια άνοδο τα τελευταία δύο χρόνια.
Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος ειδών πολυτελείας και ιδιοκτήτης των Christian Dior και Loro Piana, είδε την αύξηση των εσόδων της να υπολείπεται των εκτιμήσεων τον περασμένο μήνα. Μερικοί όμως αποδεικνύονται πιο ανθεκτικοί, όπως η εταιρεία κατασκευής τσαντών Birkin Hermes International.
Οι πωλήσεις της Burberry αυξήθηκαν κατά 1% το τρίμηνο που έληξε τον Σεπτέμβριο, ανέφερε η βρετανική εταιρεία λιανικής μόδας. Οι αναλυτές της αγοράς περίμεναν αυτό το ποσοστό να κινηθεί στο 4,2%.
Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο τηρούν μια διστακτική στάση απέναντι στις υψηλότερες τιμές στα προϊόντα πολυτελείας, σηματοδοτώντας ότι ο πληθωρισμός πλήττει ακόμα και αυτούς τους αγοραστές.
Οι μετοχές της Burberry έχουν υποχωρήσει 14% μέχρι στιγμής φέτος, σημειώνοντας αντίθετη πορεία από αυτές της LVMH και της Hermes, οι οποίες έχουν κερδίσει αντίστοιχα 5,8% και 34%.