Κάτω από τις προσδοκίες των αναλυτών ήταν τα τριμηνιαία κέρδη και έσοδα που ανακοίνωσε η Yum Brands καθώς τα KFC, Taco Bell και Pizza Hut ανέφεραν όλα χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις.
Η Yum είναι ο τρίτος παγκόσμιος γίγαντας εστιατορίων που κατέγραψε απογοητευτικά αποτέλεσματα για τους τελευταίους τρεις μήνες του 2023 μετά από Starbucks και McDonald’s.
Η Yum Brands την Τετάρτη ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή στα 1,26 δολάρια προσαρμοσμένα έναντι 1,40 δολαρίων αναμενόμενα με έσοδα 2,04 δισ. δολαρίων έναντι 2,11 δισ. δολαρίων αναμενόμενα.
Όσον αφορά στα καθαρά κέρδη 463 εκατ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο, ή 1,62 δολάρια ανά μετοχή, από 371 εκατ. δολάρια ή 1,29 δολάρια ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
Εξαιρουμένων επιμέρους στοιχείων, ο κολοσσός των εστιατορίων κέρδισε 1,26 σεντς ανά μετοχή, αναφέροντας πως ο τριμηνιαίος φορολογικός συντελεστής της παρουσίασε διακυμάνσεις, μειώνοντας τα κέρδη της κατά 23 σεντς ανά μετοχή.
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν 1% στα 2,04 δισ. δολάρια. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της εταιρείας στο ίδιο κατάστημα αυξήθηκαν επίσης κατά 1%.
Η Pizza Hut ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεων στα καταστήματα με τουλάχιστον ένα χρόνο λειτουργίας κατά 2%, χάνοντας τις προσδοκίες για ανάπτυξη 0,6%. Οι εν λόγω πωλήσεις στις ΗΠΑ συρρικνώθηκαν κατά 4%, ενώ οι διεθνείς πωλήσεις παρέμειναν σταθερές.
Οι πωλήσεις της KFC στα καταστήματα με τουλάχιστον ένα χρόνο λειτουργίας αυξήθηκαν κατά 2%, κάτω από τις εκτιμήσεις του StreetAccount κατά 4,7%.
Ακόμη και η Taco Bell, συνήθως το «στολίδι» του χαρτοφυλακίου της Yum, δεν απέδωσε τις προσδοκίες της Wall Street. Η αλυσίδα ανακοίνωσε αύξηση πωλήσεων στα καταστήματα με τουλάχιστον ένα χρόνο λειτουργίας κατά 3%, χωρίς τις εκτιμήσεις του StreetAccount για 3,8%. Ένα χρόνο νωρίτερα, η αλυσίδα ανέφερε αύξηση πωλήσεων στα καταστήματα με τουλάχιστον ένα χρόνο λειτουργίας κατά 11%.