Γκοσί (Εθνική Ασφαλιστική): Στοχεύουμε σε νέα μορφή διάδρασης με την αγορά

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Γκοσί (Εθνική Ασφαλιστική): Στοχεύουμε σε νέα μορφή διάδρασης με την αγορά
Ο νέος στρατηγικός συνεργάτης επικοινωνίας της Εθνικής Ασφαλιστικής για το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, την εταιρική επικοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το media planning & buying είναι η Publicis Groupe.

Ο νέος στρατηγικός συνεργάτης επικοινωνίας της Εθνικής Ασφαλιστικής για το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, την εταιρική επικοινωνία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το media planning & buying είναι η Publicis Groupe.

Αυτό γνωστοποίησε με ανακοίνωσή της η ασφαλιστική εταιρεία, υπενθυμίζοντας ότι η νέα διαφημιστική εκστρατεία της Εθνικής Ασφαλιστικής έχει ξεκινήσει κι έχει βασικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα».

Η Εθνική Ασφαλιστική σημειώνει ότι επέλεξε, κατόπιν διενέργειας κλειστού διαγωνισμού, το Publicis Groupe, ως στρατηγικό συνεργάτη για όλο το φάσμα της επικοινωνίας του οργανισμού. Συγκεκριμένα, το brand Publicis αναλαμβάνει τη στρατηγική επικοινωνίας και το σύνολο των δημιουργικών καμπανιών, η MSL τις υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας, η Digitas τις υπηρεσίες social media και η Starcom το media planning & buying της Εθνικής Ασφαλιστικής.

Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ρομπέρ Γκοσί, δήλωσε για τη στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe: «Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, η ανάγκη για αποτελεσματική επικοινωνία παραμένει ιδιαίτερα σημαντική. Στην Εθνική Ασφαλιστική στοχεύουμε σε μία νέα μορφή επικοινωνιακής διάδρασης με τους καταναλωτές, την αγορά, τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό μας. Με σύγχρονα μέσα και εργαλεία και την εμπειρία του Publicis Groupe, αναμένουμε η νέα μας συνεργασία να προσδώσει προστιθέμενη αξία στην προσπάθειά μας αυτή.»

Από την πλευρά του, ο CEO του Publicis Groupe Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Αντώνης Πασσάς, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή, αλλά και μεγάλη ευθύνη, η ανάληψη από το Publicis Groupe του συνόλου της επικοινωνίας ενός τόσο σημαντικού οργανισμού, όπως η Εθνική Ασφαλιστική. Η Εθνική Ασφαλιστική είναι απόλυτα συνυφασμένη με την ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας και είμαστε πεπεισμένοι πως αυτή η συνεργασία θα μπορέσει να συνδιαμορφώσει τη νέα εικόνα της εγχώριας ασφαλιστικής αγοράς».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ αποκαλύπτει την ανανεωμένη εικαστική του ταυτότητα

Entersoft: Στο 17,22% ανήλθε το ποσοστό της Olympia Group

ΤΑΙΠΕΔ: Ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για αξιοποίηση του «Ακτή και Camping Αγίας Τριάδας»

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider