Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσωρινός ανάδοχος για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσωρινός ανάδοχος για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ
Προσωρινός ανάδοχος για τη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βορείου Οδικού  Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο» αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σύμφωνα με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Προσωρινός ανάδοχος για τη Σύμβαση Παραχώρησης του έργου «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ) στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο» αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, σύμφωνα με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Με την ολοκλήρωση της Β’ Φάσης του διεθνούς διαγωνισμού για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών, δεύτερος στην Κατάταξη Διαγωνιζόμενος, μετά και την πάροδο της αποκλειστικής προθεσμίας των δέκα ημερών, κατά την οποία δεν ασκήθηκε προδικαστική προσφυγή, αναδείχθηκε η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.

Στη συνέχεια, ο προσωρινός ανάδοχος καλείται να αντικαταστήσει την εγγυητική επιστολή συμμετοχής διαγωνιζόμενου με την εγγυητική επιστολή προσωρινού αναδόχου, καθώς και να προχωρήσει στην προκήρυξη ανοικτού διαγωνισμού για την επιλογή ανεξάρτητου μηχανικού.

Θα ακολουθήσει η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η ανάδειξη οριστικού αναδόχου, ο προσυμβατικός έλεγχος νομιμότητας και η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και κατόπιν, (μεταξύ άλλων) η υπογραφή της σύμβασης και η κύρωσή της από τη Βουλή.

Με την έναρξη της παραχώρησης, θα ξεκινήσει η περίοδος της μελέτης του έργου και στη συνέχεια, όταν οριστικοποιηθούν οι μελέτες και αφού έχουν ολοκληρωθούν οι απαραίτητες απαλλοτριώσεις, ώστε να καταστεί διαθέσιμος ο χώρος εκτέλεσης του έργου, θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής.

Η περίοδος της παραχώρησης είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.

Το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ είναι μήκους 157,5 χλμ. (με δύο ΛΕΑ, πλήθος ανισόπεδων κόμβων και σηράγγων) και υπάρχει πρόβλεψη για χρηματοδότησή του με 200 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ).

Με την ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ θα μειωθεί σημαντικά ο χρόνος για τη διαδρομή Χανιά – Ηράκλειο και τη διαδρομή Χανιά – Άγιος Νικόλαος, ενώ θα αναβαθμιστεί η οδική ασφάλεια, με αισθητή μείωση θανατηφόρων ατυχημάτων και σοβαρών τραυματισμών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Υπεγράφη η Παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και 3 κάθετων οδικών αξόνων

Lamda Development: Ολοκληρώθηκε η πώληση οικοπέδου στο Βελιγράδι έναντι 15,2 εκατ. ευρώ

Αττική Οδός: Απορρίφθηκε από το ΣτΕ η προσφυγή Vinci – Μυτιληναίου, ανοίγει ο δρόμος για ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider