Η Gap πέτυχε θετικές πωλήσεις και στα τέσσερα brands της, όπως ανακοίνωσε την Πέμπτη, με αποτέλεσμα να αναθεωρήσει ανοδικά το guidance της για ολόκληρο το έτος, ενώ η μετοχή της εκτινάχθηκε 21% καθώς η στρατηγική ανάκαμψης του CEO, Ρίτσαρντ Ντίξον αρχίζει να αποδίδει καρπούς. Ειδικότερα, ο γίγαντας στον κλάδο της ρούχων, που βρίσκεται πίσω από τις μάρκες Banana Republic, Athleta και Old Navy «συνέτριψε» τις εκτιμήσεις για κέρδη και έσοδα.
Ειδικότερα, η Gap ανακοίνωσε 41 σεντς κέρδη ανά μετοχή, έναντι πρόβλεψης για 14 σεντς, ενώ τα έσοδά της άγγιξαν τα 3,39 δισ. δολάρια έναντι πρόβλεψης για 3,29 δισ, δολάρια. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας για το τρίμηνο που έληξε στις 4 Μαΐου ήταν 158 εκατ. δολάρια σε σύγκριση με ζημιά 18 εκατ. δολαρίων ή 5 σεντς ανά μετοχή, ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν στα 3,39 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας άλμα κατά περίπου 3% από 3,28 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Είναι «η πρώτη φορά που και οι τέσσερις μάρκες εισφέρουν θετικά αποτελέσματα εδώ και πολλά χρόνια. Στην πραγματικότητα, ψάχναμε κάτι αρνητικό και ήταν δύσκολο να το βρούμε», επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Gap, σε συνέντευξή του στο CNBC.
«Αισθανόμαστε πολύ σίγουροι για το τρίμηνό μας και μας έδωσε την αυτοπεποίθηση να αναθεωρήσουμε επί τα βελτίω το οutlook για ολόκληρο το έτος 2024, τόσο για τα έσοδα όσο και το λειτουργικό περιθώριο κέρδους… Έχουμε πραγματικά εμπιστοσύνη στη δουλειά μας και οι προτεραιότητές μας αρχίζουν να παίρνουν μορφή», πρόσθεσε.
Η Gap αναμένει τώρα ότι οι καθαρές πωλήσεις θα αυξηθούν «ελαφρώς», σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψή της για σταθερότητα. Η εταιρεία προβλέπει ότι τα μικτά περιθώρια κέρδους θα αυξηθούν κατά τουλάχιστον 1,5 ποσοστιαίες μονάδες, σε σύγκριση με προηγούμενες προβλέψεις για τουλάχιστον 0,5%. Η μεγαλύτερη αλλαγή στις προβλέψεις της Gap είναι στις προοπτικές των λειτουργικών εσόδων της. Τώρα εκτιμά πως τα λειτουργικά έσοδα θα κυμαίνονται στο εύρος αύξησης του 40%.