Τα McDonald's έχασαν το σήμα «Big Mac» στην Ευρώπη - Ποια προϊόντα επηρεάζονται

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Τα McDonald's έχασαν το σήμα «Big Mac» στην Ευρώπη - Ποια προϊόντα επηρεάζονται
Τα McDonald's έχασαν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον όρο «Big Mac» για προϊόντα με κοτόπουλο, με απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Τα McDonald's έχασαν το δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον όρο «Big Mac» για προϊόντα με κοτόπουλο, με απόφαση του Γενικού Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όπως μεταδίδει το Reuters, το δικαστήριο δικαίωσε την πολυετή μάχη για το εμπορικό σήμα της ιρλανδικής εταιρείας Supermac, ανταγωνίστριας της McDonald's, καθώς η αμερικανική αλυσίδα fast food δεν είχε χρησιμοποιήσει τον εν λόγω τίτλο για πέντε συναπτά έτη. Το 2017 η Supermac είχε κάνει αίτηση για ανάκληση του εμπορικά κατοχυρωμένου από το 1996 σήματος των McDonald's για προϊόντα κρέατος, πουλερικών και υπηρεσίες που παρέχονται στα εστιατόρια της αλυσίδας.

Το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO) απέρριψε την αίτηση της Supermac και επιβεβαίωσε τη χρήση του όρου από τη McDonald’s για σάντουιτς με κρέας και κοτόπουλο.

Η Supermac αμφισβήτησε την απόφαση και έτσι το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ, το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της Ευρώπης, απέρριψε τα επιχειρήματα της McDonald's και τροποποίησε την απόφαση του EUIPO.

«Η McDonald's χάνει το εμπορικό σήμα για την Ευρώπη "Big Mac", όσον αφορά στα προϊόντα με κοτόπουλο. Η εταιρεία δεν απέδειξε χρήση για συνεχόμενη περίοδο πέντε ετών στην Ευρωπαϊκή Ένωση σε προϊόντα και υπηρεσίες της», αποφάνθηκαν οι δικαστές.

Η Supermac, που άνοιξε το πρώτο της εστιατόριο στο Γκόλγουεϊ της Ιρλανδίας το 1978 ειδικεύεται στα burgers από κοτόπουλο ή βοδινό, σάντουιτς, τηγανητές κοτομπουκιές και πατάτες.

Η απόφαση μπορεί να προσβληθεί στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το ανώτατο ευρωπαϊκό δικαστήριο. Η McDonald's δεν ανταποκρίθηκε σε αίτημα για σχολιασμό της απόφασης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Inditex: Ενισχυμένες πωλήσεις με ώθηση από τις νέες συλλογές

Visa: Προσέθεσε 40 δισ. δολάρια στο ηλεκτρονικό εμπόριο παγκοσμίως

Αλλάζει ο ρόλος που κατέχει το ESG στις συγχωνεύσεις και εξαγορές

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider