Η Nike ανέστειλε τις διαδικτυακές πωλήσεις στην Τουρκία μέσω του ιστότοπού της και της εφαρμογής για κινητά, λίγες μέρες μετά την αύξηση των τελωνειακών δασμών που επιβλήθηκαν από την Τουρκία σε ηλεκτρονικές αγορές από το εξωτερικό.
«Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε στους καταναλωτές μας ότι οι παραγγελίες τους θα φτάσουν ομαλά και έγκαιρα, επομένως αναστέλλουμε τις ηλεκτρονικές παραγγελίες από την Τουρκία προς το παρόν», ανέφερε ο αμερικανικός γίγαντας αθλητικών παπουτσιών σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στον επίσημο τουρκικό ιστότοπό του, σύμφωνα με το Bloomberg.
«Συνεχίζουμε να εξετάζουμε τον αντίκτυπο των πρόσφατων αλλαγών στους τελωνειακούς κανονισμούς της Τουρκίας στην εμπειρία αγορών των Τούρκων καταναλωτών», πρόσθεσε η Nİke.
Η εταιρεία συνεχίζει να πουλά τα προϊόντα της στην Τουρκία στα δικά της καταστήματα και σε εκείνα των θυγατρικών της στον τομέα της λιανικής.
Οι εισαγωγικοί δασμοί από 20% ανήλθαν σε 30% για αγαθά που προέρχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ανέβηκαν στο 60% από 30% για τις τρίτες χώρες.
Από την πλευρά του, ο Τούρκος υπουργός Εμπορίου Ομέρ Μπολάτ ανέφερε ότι τα νέα τελωνειακά μέτρα στόχευαν στη μείωση των «αρνητικών επιπτώσεων» στο μερίδιο της αγοράς και στην απασχόληση, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών καταστημάτων και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και στην απώλεια συναλλάγματος.