Σε αναπτυξιακή τροχιά συνεχίζει να κινείται η Nespresso Hellas, προσβλέποντας για το άμεσο μέλλον στην αύξηση των πωλήσεών της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.
Για την επόμενη μέρα η θυγατρική του ελβετικού κολοσσού Nestle προσανατολίζεται στην αύξηση της πελατειακής της βάσης, την αύξηση των πωλήσεων των μηχανών νέας τεχνολογίας, των νέων σειρών προϊόντων (καφέ και λοιπών προϊόντων), την αύξηση των πωλήσεων ροφημάτων και λοιπών προϊόντων αναψυκτηρίου, καθώς και στην αύξηση του τζίρου μέσω όλων των καναλιών πωλήσεων (boutiques, e-commerce) τόσο στις πωλήσεις καφέ όσο και στα λοιπά προϊόντα όπως μηχανές, accessories, food and bites κτλ.
Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση υπό τον Αντώνη Αυγερόπουλο, επιδιώκει να διατηρήσει σε χαμηλά επίπεδα τα κόστη προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά και αφετέρου να μεγαλώσει τον κύκλο εργασιών της βασιζόμενη στο τρίπτυχο «καφές - μηχανές - υπηρεσίες», καθώς και στην άψογη εξυπηρέτηση.
Ισχυρή αύξηση τζίρου και κερδοφορίας
Όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικές ώρες, το 2023 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 44,39 εκατ. ευρώ από 38,18 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους αυξήθηκαν στα 975.003 ευρώ, μια ανάσα από το 1 εκατ. ευρώ, έναντι κερδών 768.578 το 2022.
«Η συνεχής καινοτομία σε νέα προϊόντα και υπηρεσίες προς τα μέλη μας, η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, όπως και η συνεχής βελτίωση σε όλους τους τομείς της εταιρείας, της επέτρεψαν να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική και να μεγαλώσει τον κύκλο εργασιών», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της Nespresso Hellas.
Προτεραιότητα η επέκταση του δικτύου καταστημάτων
Στο πλαίσιο της αναπτυξιακής της στρατηγικής, η Nespresso Hellas συνεχίζει να επεκτείνει το δίκτυο καταστημάτων της, αναπτύσσοντας το concept των Boutiques.
«Οι Boutiques αποτελούν σημαντικό κομμάτι επικοινωνίας για την εταιρεία και βρίσκονται στην καρδιά της στρατηγικής μας», εξηγούσε πριν από μερικούς μήνες στους δημοσιογράφους ο κ. Αυγερόπουλος.
Ειδικότερα, στις αρχές του 2024 η εταιρεία άνοιξε μια νέα Boutique, στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι. «Ανοίξαμε τη 12η Boutique και έπεται συνέχεια», τόνιζε τότε ο κ. Αυγερόπουλος, αποκαλύπτοντας πως για το προσεχές διάστημα το ενδιαφέρον στρέφεται στη Δυτική Αττική. «Εκεί ψάχνουμε την κατάλληλη ευκαιρία», συμπλήρωνε.
Αντιμέτωπη με πληθώρα προκλήσεων η βιομηχανία τροφίμων και ποτών
Όπως δε περιγράφει η εταιρεία στην οικονομική έκθεση «τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των τροφίμων κλήθηκε να αντιμετωπίσει πρωτόγνωρες σε έκταση και διάρκεια προκλήσεις, όπως οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής που επηρεάζουν σημαντικά την παραγωγή πρώτων υλών, οι πόλεμοι και η ενεργειακή κρίση. Σε αυτό το ευμετάβλητο περιβάλλον, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, μπόρεσε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών, ξεπερνώντας τις δυσκολίες στον τομέα των εθνικών και διεθνών μεταφορών, στην προμήθεια πρώτων υλών και υλικών συσκευασίας αλλά και στη ρευστότητα των επιχειρήσεων και τις εξαγωγές. Υπάρχουν ωστόσο και άλλες σύγχρονες προκλήσεις, σε παγκόσμιο, ευρωπαϊκό και τοπικό επίπεδο, που η βιομηχανία καλείται να αντιμετωπίσει, με τη μετάβαση στη βιωσιμότητα να ανάγεται σε προτεραιότητα. Αυτή η μετάβαση προϋποθέτει τη χάραξη μιας νέας στρατηγικής και ένα νέο μοντέλο λειτουργίας και ανάπτυξης που σέβεται τον πλανήτη και προστατεύει τους φυσικούς πόρους για τις επόμενες γενιές. Είναι απαραίτητη μια ολιστική προσέγγιση σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα με αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, εξειδίκευση του προσωπικού, βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης, εφαρμογή καλών πρακτικών και συνεργασίας, ώστε να επιτευχθεί αυτή η πράσινη μετάβαση. Σε αυτό το περιβάλλον, η εταιρεία ανέπτυξε και εφάρμοσε άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα για την αντιμετώπιση αυτής της νέας πραγματικότητας λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη της τις μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες».