«Ξεπουλάνε» τα ρολόγια Rolex στην Ελλάδα – Έπιασε τα 93 εκατ. ο τζίρος της εταιρείας

Μαρίνα Φούντα
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
«Ξεπουλάνε» τα ρολόγια Rolex στην Ελλάδα – Έπιασε τα 93 εκατ. ο τζίρος της εταιρείας
Σε αναπτυξιακή τροχιά κινείται η Rolex Ελλάς, καθώς αυξάνεται η ζήτηση για ρολόγια Rolex και Tudor με τη στήριξη του τουρισμού. Το ισχυρό 2023 και οι προοπτικές για ένα ακόμη καλύτερο 2024.

Περιζήτητα παραμένουν τα ρολόγια Rolex στην Ελλάδα, σήμα κατατεθέν της πολυτέλειας και του υψηλού κύρους που για πολλούς αποτελούν μια επένδυση ζωής. Κι όμως, σε καιρούς ακρίβειας και επίμονων πληθωριστικών πιέσεων, το δημοφιλές brand εξακολουθεί να «ξεπουλά».

Υπό αυτό το πρίσμα, μόνο τυχαίο δεν είναι ότι το 2023, η Rolex Ελλάς, ο αποκλειστικός εισαγωγέας των ρολογιών Rolex και Tudor στην Ελλάδα, παρουσίασε κύκλο εργασιών ύψους 93 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 12,6% έναντι κύκλου εργασιών 82,58 εκατ. ευρώ το 2022, λαμβάνοντας ισχυρή ώθηση από την «έκρηξη» του τουριστικού ρεύματος.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις της εν Ελλάδι θυγατρικής της ελβετικής Rolex που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ πριν από μερικές ώρες, το 2023 τα μικτά κέρδη ανήλθαν στα 17,9 εκατ. ευρώ έναντι 15,8 εκατ. ευρώ στη χρήση 2022, με το ποσοστό τους επί των πωλήσεων να υπολογίζεται στο 19,3% για τη χρήση 2023 από 19,2% στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Τα προ φόρων κέρδη της Rolex Ελλάς διαμορφώθηκαν στα 90,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση έναντι των 8,9 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2022, ενώ σταθεροποιητικά κινήθηκαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους. Ειδικότερα, το 2023 ανήλθαν στο ύψος των 6,66 εκατ. ευρώ, έναντι καθαρών κερδών 6,67 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.

Σύμφωνα με τα επιχειρησιακά σχέδια της Rolex Ελλάς, στο τιμόνι της οποίας βρίσκεται η Ηρώ Βαχάρη «κατά τη διάρκεια του έτους 2023 αντιμετωπίσαμε με επιτυχία τη δύσκολη οικονομική κατάσταση των τελευταίων ετών η οποία επανέρχεται σταδιακά σε κανονικότητα μετά από την πανδημία του Covid-19, που είχε προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές στην δημόσια οικονομία και υγεία». Η εταιρεία δηλώνει, δε, την πλήρη ικανοποίησή της για τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν.

Διανομή μερίσματος

Για το 2023 η Rolex Ελλάς πρόκειται να αποδώσει μέρισμα στη μητρική της, συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ.

Από αυτά, ποσό ύψους 3,7 εκατ. ευρώ προήλθε από τα κέρδη της χρήσης 2023, ενώ το υπόλοιπο 2,3 εκατ. ευρώ αφορά σε κέρδη προηγούμενων χρήσεων της εταιρείας.

Ποντάρει σε περαιτέρω αύξηση πωλήσεων το 2024

Όπως αναφέρεται στην οικονομική έκθεση, η εταιρεία εμφανίζεται αισιόδοξη πως θα κατορθώσει να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της το 2024 «βάσει των αποτελεσμάτων του πρώτου τετραμήνου» του τρέχοντος έτους, αλλά και πώς θα διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά «καθώς υπάρχουν ενθαρρυντικά σημάδια για μια χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό».

«Ως εκ τούτου αναμένουμε να σημειωθεί περαιτέρω αύξηση της ζήτησης στα ρολόγια Rolex και Tudor και ελπίζουμε να επιτύχουμε μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών μας, τόσο στην αγορά όσο και στην επισκευή των ρολογιών», σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Κρίσιμο, ωστόσο, στοιχείο για την επίτευξη των ανώτερων στόχων της Rolex Ελλάς είναι «ο έγκαιρος εφοδιασμός μας με διαθέσιμα μοντέλα, ιδιαίτερα κατά τους θερινούς μήνες κατά τους οποίους παρατηρείται μεγαλύτερη ζήτηση».

Η εταιρεία, τέλος, δηλώνει πως «αξιολογεί συνεχώς τις εγχώριες οικονομικές εξελίξεις και προβληματίζεται με τις συνεχείς συναλλαγματικές διακυμάνσεις, θέμα το οποίο έχει επιπτώσεις στο κόστος αγοράς και κατ' επέκταση και στα αποτελέσματά μας».

Rolex Ελλάς ετών... 31

Η Rolex Ελλάς ιδρύθηκε το 1993 και διαθέτει δύο καταστήματα λιανικής πώλησης στην Αθήνα, ένα επί της οδού Βαλαωρίτου και ένα επί της Κολοκοτρώνη. Στην οδό Σταδίου βρίσκεται το τεχνικό τμήμα που αφορά στην επισκευή και συντήρηση (service) των ρολογιών.

Η εταιρεία απασχολεί σήμερα στην Ελλάδα 47 άτομα, ενώ διαθέτει παράλληλα ένα εκτεταμένο δίκτυο διανομέων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

efood local: Τα σχέδια της efood για τη μικρή λιανική και τα νέα καταστήματα που έρχονται

Nestle Hellas: H «μάχη» των τιμών στη βιομηχανία τροφίμων και το στοίχημα στην αγορά συμπληρωμάτων διατροφής

Κρι Κρι: Με μείωση ποσοστού η οικογένεια Τσινάβου στοχεύει σε τόνωση του free float

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider