Το ενδεχόμενο να συγκεντρώσει τουλάχιστον 10 δισ. δολάρια από την πώληση νέων μετοχών εξετάζει η Boeing, σύμφωνα με το Bloomberg News, που επικαλείται άτομα που γνωρίζουν τις συζητήσεις.
Ο κατασκευαστής αεροσκαφών συνεργάζεται με ειδικούς συμβούλους για να διερευνήσει τις επιλογές του, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, προσθέτοντας ότι η αύξηση των ιδίων κεφαλαίων δεν είναι πιθανό να συμβεί για τουλάχιστον ένα μήνα.
H μετοχή της Boeing έφτασε να υποχωρεί προσυνεδριακά 2,6% την Τρίτη, ενώ χθες σημείωσε απώλειες 2,74%.
Ο κατασκευαστής αεροσκαφών δέχεται πιέσεις από την πτώση της παραγωγής του τζετ 737 MAX, μετά από πολλά περιστατικά αστοχιών που συνέβησαν μέσα στη χρονιά, ενώ τα οικονομικά της εταιρείας επιβαρύνθηκαν περαιτέρω όταν περίπου 30.000 εργαζόμενοι της Boeing στις περιοχές του Σιάτλ και του Πόρτλαντ αποχώρησαν από τη δουλειά τον Σεπτέμβριο.
Η Boeing φέρει βαρύ χρέος περίπου 60 δισ. δολαρίων ενώ σημείωσε απώλειες λειτουργικών ταμειακών ροών άνω των 7 δισ. δολαρίων για το πρώτο εξάμηνο του 2024, σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η LSEG.
Έως και 40 αεροπορικές εταιρίες ίσως χρησιμοποιούν Boeing 737 με «ύποπτα εξαρτήματα»
Επίσης χθες, το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (NTSB) των ΗΠΑ ανέφερε ότι περισσότερες από 40 αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως χρησιμοποιούν αεροσκάφη Boeing 737 τα οποία ενδέχεται να έχουν εξαρτήματα πηδαλίου που πιθανώς θέτουν κινδύνους για την ασφάλεια των πτήσεων.
Το NTSB εξέδωσε την περασμένη εβδομάδα επείγουσες συστάσεις ασφαλείας σχετικά με την πιθανότητα εμπλοκής συστήματος ελέγχου πηδαλίου σε ορισμένα αεροπλάνα Boeing 737, μετά από ένα περιστατικό του Φεβρουαρίου που αφορούσε πτήση της United.
Το NTSB αποκάλυψε επίσης ότι είχε μάθει ότι τουλάχιστον δύο αεροπορικές εταιρείες ανέφεραν παρόμοια περιστατικά (που αφορούσαν ενεργοποιητές καθοδήγησης) το 2019.
«Ανησυχούμε για το ενδεχόμενο άλλες αεροπορικές εταιρείες να αγνοούν την παρουσία αυτών των ενεργοποιητών στα 737 αεροπλάνα που έχουν στον στόλο τους», δήλωσε η πρόεδρος του NTSB Jennifer Homendy τη Δευτέρα σε επιστολή προς τον επικεφαλής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αεροπορίας Μάικ Γουίτακερ.
Το NTSB είπε ότι 271 εξαρτήματα πρόσκρουσης ενδέχεται να εγκατασταθούν σε αεροσκάφη εν χρήσει που λειτουργούν από τουλάχιστον 40 ξένους αερομεταφορείς, ότι 16 μπορεί να έχουν εγκατασταθεί σε αεροσκάφη νηολογημένα στις ΗΠΑ και ότι ενδέχεται να έχουν χρησιμοποιηθεί έως και 75 σε αεροσκάφη μετά την πώλησή τους από τη Boeing.