Οι πωλήσεις της Hermes αυξήθηκαν χάρη στην ανθεκτική ζήτηση για τις ακριβές τσάντες της, αποτελώντας την εξαίρεση στην ευρύτερη ύφεση της αγοράς πολυτελών προϊόντων. Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 11,3% σε σταθερή συναλλαγματική ισοτιμία.
Η Hermes άντεξε καλύτερα από τους περισσότερους ανταγωνιστές εν μέσω της επιβράδυνσης της ζήτησης για προϊόντα υψηλής ποιότητας, επειδή εξυπηρετεί πλούσιους πελάτες, των οποίων οι δαπάνες τείνουν να είναι πιο «προβλέψιμες» από τα υπόλοιπα κοινωνικά στρώματα.
Η γαλλική εταιρεία έχει πάρει ψήφο εμπιστοσύνης από τους καταναλωτές ενώ διαθέτει μεγάλες λίστες αναμονής για τις κορυφαίες τσάντες της. Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο Οικονομικός Διευθυντής Eric du Halgouet επεσήμανε ότι δεν βλέπει καμία αλλαγή στις παγκόσμιες τάσεις στις αρχές του 4ου τριμήνου.
Οι πωλήσεις της Hermes στην Ευρώπη, την Ιαπωνία και τις ΗΠΑ υπερέβησαν όλες τις εκτιμήσεις το τρίμηνο, ενώ η σε Ασία - Ειρηνικό και Κίνα αυξήθηκαν 1%, κάτω από τις προσδοκίες για 2,3%.