Στη μακρινή Ινδία σχεδιάζει να πετάξει μέσα στην επόμενη διετία η Aegean, μετά και την παραλαβή των νέων αεροσκαφών. Οι προσπάθειες του αερομεταφορέα επικεντρώνονται μάλιστα στην επίσπευση των διαδικασιών παραλαβής, ώστε να μπορέσει να ανοίξει τα φτερά του για τον νέο προορισμό, νωρίτερα από το προβλεπόμενο.
«Να έχουμε υγεία - πνευματική, οικονομική ψυχολογική – και θα πάμε και στην Ινδία» ανέφερε χαριτολογώντας ο πρόεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης μιλώντας στο περιθώριο του συνεδρίου του ΣΕΤΕ. Όπως εξήγησε ο επικεφαλής της Aegean, ο αερομεταφορέας δρομολογεί ήδη τις απαραίτητες ενέργειες για το σκοπό αυτό. Προϋπόθεση ωστόσο είναι να παραλάβει τα νέα αεροσκάφη που έχει παραγγείλει τα οποία, σύμφωνα με τα ισχύοντα χρονοδιαγράμματα, αναμένεται να παραδοθούν στο τέλος του 2026. Προσέθεσε ωστόσο ότι εξετάζεται η δυνατότητα επιτάχυνσης της παραλαβής, ώστε να κερδηθεί η σεζόν του 2026.
«Ο λόγος που παραγγείλαμε αυτά τα αεροπλάνα είναι διττός. Αφενός εκτός Ευρώπης πρέπει να έχουμε διαφορετικό προϊόν τόσο στο Business και στο Economy - πιο άνετο και πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τους αερομεταφορείς της Μέσης Ανατολής. Αφετέρου θέλαμε να ενισχύσουμε την εμβέλεια και να μπορέσουμε να φτάσουμε και στην Ινδία. Η επένδυσή μας αυτή αυτό αφορά κι αν τα πράγματα συνεχίσουν όπως είναι σήμερα, σε δύο χρόνια, είτε πριν είτε μετά το καλοκαίρι να καταφέρουμε να πάμε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Να θυμίσουμε ότι η Aegean έχει παραγγείλει τέσσερα νέα Airbus A321neo με σημαντικά νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών και σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια ώστε να εξυπηρετούν και αγορές εκτός ΕΕ με πτήσεις που διαρκούν από 4 έως και 7,5 ώρες. Τα εν λόγω αεροσκάφη θα διαθέτουν μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμων και διαφορετική διαμόρφωση της καμπίνας, η οποία υπόσχεται υψηλότερο επίπεδο άνεσης, με αντίστοιχα σημαντικά μικρότερο αριθμό θέσεων (λιγότερες από 180), σε σχέση με την τυπική έκδοση των A321neo της Aegean (220 θέσεις). Στα πρόσθετα χαρακτηριστικά τους θα περιλαμβάνεται δε η δορυφορική Wi-Fi σύνδεση, οθόνες ψυχαγωγίας (IFE) σε κάθε κάθισμα αλλά και καθίσματα οριζόντιας ανάκλισης για την Business Class (lie flat seats).
Ευοίωνες οι προοπτικές για τον χειμώνα
Θετική ήταν η εκτίμηση του επικεφαλής της Aegean και για το εγγύς μέλλον, επισημαίνοντας ότι η επιβατική κίνηση για την χειμερινή περίοδο είναι θετική, συνεχίζοντας το σερί ανόδου που καταγράφει την τελευταία διετία. Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία μια εβδομάδα πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων, οι πληρότητες στο δίκτυο εξωτερικού από τις δυο μεγαλύτερες βάσεις της Aegean, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζουν αύξηση σε σχέση με πέρυσι, με τα ποσοστά να κυμαίνονται από 80% έως 86% ή και ανά περίπτωση 90% ανάλογα τον προορισμό. Κι αυτό ενώ οι διαθέσιμες θέσεις της φετινής εορταστικής περιόδου, έχουν αυξηθεί τόσο στο δίκτυο εσωτερικού όσο και στο δίκτυο εξωτερικού.
Αρωγός στην ανοδική πορεία της χειμερινής σεζόν αλλά και της επιβατικής κίνησης συνολικά είναι αφενός η επιμήκυνση της σεζόν - πλέον η σεζόν διαρκεί έως και τα μέσα Νοεμβρίου για συγκεκριμένους θερινούς προορισμούς, όπως η Κρήτη, η Ρόδος και η Σαντορίνη - κι αφετέρου η πρόσθετη δυναμική που αποκτά πλέον η Αθήνα.
Η Αθήνα αποτελεί πλέον «ένα τεράστιο asset», ανθεκτικό στην εποχικότητα. Εντός της πρωτεύουσας έχουν δημιουργηθεί γειτονιές όπως το Παγκράτι ή τα Πετράλωνα, που είναι πολύ ζωντανές και προσελκύουν και ξένους. Και έχει ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητα αν καταφέρουμε αυτό να επεκταθεί περαιτέρω. Για παράδειγμα, όταν γίνει η ανάπλαση του Φαληρικού Δέλτα, με τη διασύνδεση από το ΣΕΦ μέχρι και τη μαρίνα του Αλίμου, θα δημιουργηθεί ένα παραλιακό μέτωπο που θα μπορεί να προσελκύσει πολλούς επισκέπτες», εξήγησε ο κ. Βασιλάκης.