Το άνοιγμα νέων καταστημάτων σε εμπορικούς δρόμους και περιοχές τόσο στις μεγάλες πόλεις όσο και στην περιφέρεια, προβλέπει το πλάνο ανάπτυξης της Trade Status ΑΕ, της εταιρείας συμφερόντων της οικογένειας Φουρλή που αναπτύσσει στην Ελλάδα το γαλλικό brand παιδικής ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ DPAM.
Η εταιρεία, δε, ακολουθεί πενταετές επιχειρηματικό πλάνο στο οποίο προβλέπει τη σταδιακή αύξηση των πωλήσεων μέσω της ενίσχυσης του ηλεκτρικού εμπορίου και ανοίγματος νέων καταστημάτων με ταυτόχρονο περιορισμό των δαπανών που θα οδηγήσουν στη διατήρηση των θετικών λειτουργικών αποτελεσμάτων.
Αύξηση 13,64% του κύκλου εργασιών το 2023
Όπως προκύπτει από τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις, το 2023 η Trade Status, με επικεφαλής τη Λήδα Φουρλή, παρουσίασε αύξηση των πωλήσεων κατά 13,64% στα επίπεδα των 13,14 εκατ. ευρώ έναντι καθαρών πωλήσεων ύψους 11,56 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού σύναψε νέες συμφωνίες με προμηθευτές και αύξησε την ποικιλία των προϊόντων που διατίθενται στα καταστήματά της.
Οι υποχρεώσεις της εταιρείας ανέρχονται σε 9.137.495.54 ευρώ έναντι 8.682.459,67 ευρώ την 31/12/2022 παρουσιάζοντας αύξηση ίση με 5,24%, ενώ το 2023 παρουσίασε κέρδη ύψους 408.826,12 ευρώ από 306.544,14 ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση.
Η Εταιρεία την 31η Δεκεμβρίου 2023 εμφάνιζε αρνητικά ίδια κεφάλαια με αποτέλεσμα να συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 119, παρ. 4 του Ν. 4548/2018.
«Η διοίκηση της εταιρείας στοχεύει στην περαιτέρω μείωση των συσσωρευμένων ζημιών. Η εταιρεία λειτουργεί βάσει της αρχής του going concern έχοντας διαθέσιμους τους πόρους που απαιτούνται για την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας της. Οι βασικοί μέτοχοι επιβεβαιώνουν ότι θα παρέχουν επαρκή κάλυψη των υποχρεώσεων της εταιρείας όταν και όποτε αυτές καθίστανται πληρωτέες για διάστημα 12 μηνών, κατ’ ελάχιστον, από την έγκριση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων από το διοικητικό συμβούλιο. Επιπρόσθετα οι κύριοι μέτοχοι της εταιρείας διαβεβαίωσαν το διοικητικό συμβούλιο πως θα παράσχουν κάθε είδους υποστήριξη για την ενίσχυση των κεφαλαίων και την κάλυψη των χρηματοοικονομικών αναγκών της όταν και αν αυτό κριθεί απαραίτητο», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της εταιρείας.
Τα 20 καταστήματα
Μέσα στο 2023 η εταιρεία άνοιξε ένα νέο κατάστημα στο Avenue Mall, ενώ τον Νοέμβριο του 2024 η DPAM ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη της συνεργασίας της με τα notos, εγκαινιάζοντας νέο κατάστημα στην καρδιά της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στη Στοά Χιρς.
Πλέον η εταιρεία αριθμεί 20 καταστήματα στην Ελλάδα, τα μισά εκ των οποίων βρίσκονται στην Αττική και τα υπόλοιπα σε μερικές από τις μεγαλύτερες πόλεις της περιφέρειας, όπως Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλος, Λάρισα, Ηράκλειο, Ιωάννινα, Καλαμάτα, Χαλκίδα κ.α. Ταυτόχρονα, διατηρεί και ένα δίκτυο πέντε καταστημάτων στην Κύπρο.
Στα τέλη του 2023 απασχολούσε 154 άτομα προσωπικό, ενώ κατά την προηγούμενη χρήση ο αντίστοιχος αριθμός των εργαζομένων ανέρχονταν σε 160 άτομα.
Παράλληλα, με τη Γενική Συνέλευση της 13ης Μαρτίου 2024 αποφασίστηκε η μεταφορά της έδρας της εταιρείας από το Δήμο Αμαρουσίου στο Δήμο Κηφισιάς επί της οδού Ερμού 25.
Du Pareil Au Meme… DPAM
Το 1978, ζούσε στο Παρίσι ένας σχεδιαστής θεατρικών κοστουμιών, ο οποίος αποφάσισε να ανοίξει ένα κατάστημα ρούχων. Μέσα, όμως, από την καλλιτεχνική του ματιά, διαπίστωσε ότι ο χώρος των παιδικών ρούχων ήταν πολύ μουντός και πολύ… βαρετός. Και τότε, του ήρθε η έμπνευση! Άρπαξε τα μολύβια του και σχεδίασε, αφήνοντας τη φαντασία του να κάνει όλη τη δουλειά! Κι έτσι, δημιούργησε μια σειρά παιδικών ρούχων που ήταν εντελώς ξεχωριστή από οτιδήποτε υπήρχε μέχρι τότε. Ρούχα γεμάτα χρώμα, γεμάτα ιστορίες, γεμάτα χαρά. Όπως ακριβώς πρέπει να είναι η ζωή των παιδιών, δηλαδή, το ένα και το αυτό (Du Pareil au Meme).
Έτσι, το 1986 ονόμασε το πρώτο κατάστημα Du Pareil au Meme.
Σήμερα, η DPAM σχεδιάζει στη Γαλλία ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ για παιδιά από 0 έως 14 ετών.