Apple: Πτώση πωλήσεων 2% το 2024 - Έπεσε το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς του iPhone

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Apple: Πτώση πωλήσεων 2% το 2024 - Έπεσε το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς του iPhone
iphone 16
Συνεχίζονται οι απώλειες στις πωλήσεις της Apple και στη ναυαρχίδα της τo iPhone, την ώρα που οι πιέσεις από τους Κινέζους ανταγωνιστές μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο.

Συνεχίζονται οι απώλειες στις πωλήσεις της Apple και στη ναυαρχίδα της τo iPhone, την ώρα που οι πιέσεις από τους Κινέζους ανταγωνιστές μεγαλώνουν ολοένα και περισσότερο.

Συγκεκριμένα, ο τεχνολογικός κολοσσός είδε τις παγκόσμιες πωλήσεις iPhone να σημειώνουν πτώση 5% το τελευταίο τρίμηνο του περασμένου έτους, ενώ το iPhone είδε το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της το 2024 να υποχωρεί μία μονάδα, πέφτοντας στο 18%, σύμφωνα με στοιχεία της Counterpoint Research, όπως αναφέρει το Bloomberg.

Η Archrival Samsung Electronics Co. παραχώρησε επίσης μερίδιο σε ταχύτερα αναπτυσσόμενους κατασκευαστές συσκευών Android από την Κίνα, με επικεφαλής την Xiaomi Corp. και τη Vivo. Η Apple σημείωσε πτώση πωλήσεων 2% για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με την έρευνα, τη στιγμή που η ευρύτερη αγορά αυξήθηκε κατά 4% παγκοσμίως.

Η Apple προσπαθεί να ανταποκριθεί στις εξελίξεις της τεχνητής νοημοσύνης, με τις ΑΙ βελτιώσεις της να κυκλοφορούν σταδιακά μετά την κυκλοφορία του iPhone 16 τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, αυτές οι προσθήκες AI δεν είναι ακόμη διαθέσιμες σε καμία μορφή στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά smartphone στον κόσμο, καθώς η εταιρεία εξακολουθεί να εργάζεται για να εξασφαλίσει τοπικούς συνεργάτες που μπορούν να βοηθήσουν στην παροχή χαρακτηριστικών όπως η βοήθεια γραφής AI και η δημιουργία εικόνων.

Οι αναλυτές το περασμένο τρίμηνο άρχισαν επίσης να προειδοποιούν ότι ορισμένοι επενδυτές είχαν υπερβολικά αισιόδοξες προσδοκίες για τα χαρακτηριστικά της τεχνητής νοημοσύνης.

«Η σειρά iPhone 16 της Apple έτυχε ανάμεικτης ανταπόκρισης, εν μέρει λόγω της έλλειψης διαθεσιμότητας του Apple Intelligence κατά την κυκλοφορία», δήλωσε ο διευθυντής της εταιρείας Counterpoint, Ταρούν Παθάκ. «Ωστόσο, η Apple συνέχισε να αναπτύσσεται έντονα στις μη βασικές αγορές της, όπως η Λατινική Αμερική».

Η Motorola του ομίλου Lenovo, η Huawei Technologies και η Honor Device ήταν οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στο top 10, διαπίστωσαν οι ερευνητές. Οι κατασκευαστές smartphone της Κίνας αναπτύσσουν όλοι τα δικά τους εσωτερικά εργαλεία και πράκτορες AI, συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών που μπορούν να εκτελούν εργασίες για λογαριασμό ενός χρήστη.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Στρατηγική συνεργασία Performance Technologies και ThreatScene Greece στην κυβερνοασφάλεια

Interamerican: Η Linda Nieuwenhuizen αναλαμβάνει τη θέση της CCO

Η Optima Bank παρουσιάζει την Optima leasing

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider