Στο επίκεντρο του επενδυτικού της πλάνου βάζει την Αθηναϊκή ξενοδοχειακή αγορά η ισραηλινή εταιρεία Aluma Hotels & Resorts, ανοίγοντας τρία νέα ξενοδοχεία στο κέντρο της πρωτεύουσας. Οι τρεις μονάδες αποτελούν δε, την αρχή του επενδυτικού της πλάνου για τη χώρα μας το οποίο αναμένεται να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ.
Η Aluma Hotels & Resorts αποτελεί το διεθνές brand της ισραηλινής αλυσίδας ξενοδοχείων Isrotel. Με έδρα το Ισραήλ, η Isrotel διαθέτει σήμερα 24 ξενοδοχειακές μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της και απασχολεί περισσότερους από 6.000 εργαζόμενους. Το επενδυτικό της πλάνο προβλέπει μάλιστα να φτάσει τις 30 ξενοδοχειακές μονάδες έως το 2025. Οι πρώτες προσθήκες στη χώρα μας αφορούν τα δύο ξενοδοχεία 4 αστέρων Anise και Skylark που άνοιξαν τις πύλες τους στο κέντρο της Αθήνας αλλά και το πεντάστερο Adia, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του την Άνοιξη.
Να θυμίσουμε ότι η εταιρεία έχει κάνει τα πρώτα της βήματα στη χώρα μας εντός του 2024, όταν ανέλαβε τα δύο ξενοδοχεία τα οποία διαχειριζόταν μέχρι τότε, η Brown Hotels. Η επιλογή της Αθήνας για την διεθνή της επέκταση ωστόσο όπως αναφέρουν τα στελέχη της δεν ήταν τυχαία. Οι βασικοί παράγοντες που έκαναν την Αθήνα ιδανική ήταν η κοντινή απόσταση της πρωτεύουσας από το Ισραήλ, το μεσογειακό κλίμα, ο πλούσιος πολιτισμός και η γαστρονομική ενώ σημαντικό ρόλο φαίνεται να έπαιξε και η αυξημένη ζήτηση για ποιοτικές ξενοδοχειακές υπηρεσίες.
Τα ξενοδοχεία της Aluma
Να θυμίσουμε ότι το πρώτο ξενοδοχεία της Aluma είναι το Anise (πρώην Brown Spices) στην οδό Ευρυπίδου στου Ψυρρή. Με όνομα που σημαίνει γλυκάνισος και συνδέεται άμεσα με την ίδια την τοποθεσία του, στο «δρόμο των μπαχαρικών», το Anise είναι δυναμικότητας 63 δωματίων και σουιτών και διακρίνεται για την constructive chic αισθητική του. Η δυναμικότητα του αναμένεται να φτάσει τα 105 δωμάτια, καθώς η Aluma σχεδιάζει την επέκτασή του σε διπλανό κτίριο. Το ξενοδοχείο διαθέτει σύγχρονο εστιατόριο με πλούσιες γευστικές επιλογές, μια λειτουργική αίθουσα συνεδριάσεων που υποδέχεται έως 12 άτομα αλλά και wellness center το οποίο είναι εξοπλισμένο με γυμναστήριο.
Η δεύτερη μονάδα έχει ονομαστεί Skylark Hotel (πρώην Lighthouse Brown Hotels) και βρίσκεται στην καρδιά της Πλατείας Ομονοίας. Με δυναμικότητα 199 δωματίων, ιδιαίτερο design και άνετους χώρους απευθύνεται σε ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη χώρα μας είτε για αναψυχή είτε για επαγγελματικούς λόγους. Και αυτό το ξενοδοχείο είναι εξοπλισμένο με rooftop bar - restaurant, ενώ διαθέτει πισίνα αλλά και αίθουσες κατάλληλες για επαγγελματικές συναντήσεις. Η αίθουσα που βρίσκεται στο χώρο του λόμπι εξυπηρετεί έως 70 άτομα, ενώ η αίθουσα του πρώτου ορόφου είναι κατάλληλη για μικρότερες εκδηλώσεις, με χωρητικότητα έως 35 άτομα. Όπως και το Anise, το Skylark είναι εξοπλισμένο με γυμναστήριο και spa, διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο παροχών για τους επισκέπτες του.
Το νέο πεντάστερο
Την Άνοιξη δε αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του και το τρίτο ξενοδοχείο της αλυσίδας, το πεντάστερο Adia, στη συμβολή των οδών Λυκούργου 18 και Σωκράτους 34, σε κοντινές αποστάσεις από την οδό Πειραιώς, την οδό Αθηνάς και την πλατεία Ομονοίας. H νέα ξενοδοχειακή μονάδα είναι εννέα ορόφων και δυναμικότητας 215 δωματίων και σουιτών. Θα διαθέτει δύο εστιατόρια, στο ισόγειο και στο rooftopτου ξενοδοχείου, με το μενού να είναι εμπνευσμένα από την τοπική και διεθνή κουζίνα, εξασφαλίζοντας ποικιλία γαστρονομικών επιλογών.
Το Adia θα διαθέτει και αυτό μια ευρύχωρη αίθουσα εκδηλώσεων, ιδανική για συνέδρια και tailor made events με δυνατότητα φιλοξενίας έως και 70 άτομα. Ο σύγχρονος οπτικοακουστικός εξοπλισμός που παρέχεται θα υποστηρίζει κάθε είδους εκδήλωση, ενώ το ξενοδοχείο θα εμπλουτιστεί και με έναν άνετο χώρο συνεδριάσεων για επαγγελματίες που επιθυμούν να εργαστούν σε ένα ήσυχο και ευρύχωρο περιβάλλον. Επιπλέον, ένα πολυτελές γυμναστήριο και spa, ολοκληρώνουν τις παροχές αναζωογόνησης και ευεξίας.
Όπως αναφέρουν τα στελέχη της, καθένα από τα ξενοδοχεία της Aluma Hotels & Resorts προσφέρει μια μοναδική εμπειρία με ξεχωριστό χαρακτήρα, καλύπτοντας διαφορετικές ανάγκες και παρουσιάζοντας ευρεία ποικιλία εξατομικευμένων υπηρεσιών. Ήδη μάλιστα φαίνεται να έχουν βρει το κοινό τους καθώς η υψηλή ζήτηση οδήγησε την πληρότητα των δύο ξενοδοχείων στο 90% κατά την θερινή περίοδο.