Το μεγάλο βήμα στον χώρο του streaming, ετοιμάζεται να κάνει (επιτέλους) η Fox μέσα από μία νέα συνδρομητική πλατφόρμα που θα κυκλοφορήσει έως το τέλος του έτους, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε την Τρίτη.
Σε κάθε περίπτωση, ο CEO της Fox, Λάχλαν Μέρντοχ, ξεκαθάρισε ότι η κίνηση αυτή δεν έχει στόχο να διαταράξει τη θέση της εταιρείας στο παραδοσιακό τηλεοπτικό τοπίο, αλλά να προσφέρει νέο περιεχόμενο στο κοινό της.
«Σχεδιάζουμε αυτή τη στιγμή την εφαρμογή και περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν τους επόμενους μήνες», ανέφερε κατά την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της, προσθέτοντας πως η νέα πλατφόρμα θα περιλαμβάνει τόσο αθλητικό όσο και ειδησεογραφικό περιεχόμενο.
Παρά τα βήματα που πήραν οι ανταγωνιστές της, η Fox δεν στράφηκε ποτέ ενεργά στο συνδρομητικό streaming, περιοριζόμενη στην υπηρεσία Fox Nation, που προσφέρει αποκλειστικά προγράμματα και on-demand εκπομπές του Fox News, καθώς και στην δωρεάν πλατφόρμα με διαφημίσεις Tubi.
Η Fox έχει επικεντρώσει τη στρατηγική της σε αθλητικά και ειδησεογραφικά προγράμματα μετά την πώληση των ψυχαγωγικών της assets στη Disney το 2019. Παρά τις προκλήσεις στην αγορά της διαφήμισης, η εταιρεία εξακολουθεί να καταγράφει σταθερά ποσοστά τηλεθέασης και διαφημιστικών εσόδων.