Ελαφρώς χαμηλότερες του αναμενόμενου πωλήσεις σημείωσε η Carlsberg για το δ' τρίμηνο, παρόλο που οι πωλήσεις για το σύνολο του 2024 ήταν καλύτερες από τις προβλέψεις των αναλυτών, ενώ παράλληλα προβλέπει βραδύτερη ανάπτυξη για το 2025.
Σύμφωνα με το CNBC, η δανέζικη ζυθοποιία κατέγραψε πωλήσεις 15,72 δισ. κορωνών Δανίας (2,18 δισ. δολάρια) για το δ' τρίμηνο, λίγο πιο κάτω από τα 15,79 δισ. κορώνες Δανίας που ανέμεναν οι αναλυτές σε έρευνα της LSEG.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις για το σύνολο του προηγούμενου έτους ανήλθαν σε 75,01 δισ. κορώνες Δανίας, αυξημένες κατά 1,9% σε ετήσια βάση και σχεδόν ευθυγραμμισμένες με τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 74,91 δισ. κορώνες Δανίας.
Για το 2025, η Carlsberg προβλέπει οργανική αύξηση των λειτουργικών κερδών της κατά 1% έως 5%, συμπεριλαμβάνοντας μια αρνητική εκτιμώμενη επίδραση της τάξεως του 2% έως 3% από την απώλεια του brand San Miguel στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η εταιρεία «βλέπει» επίσης ένα «σχετικά σταθερό καταναλωτικό περιβάλλον» για το μέλλον, χωρίς όμως να παραλείψει να αναφερθεί στην αβεβαιότητα που σχετίζεται με το καταναλωτικό κλίμα τόσο στην Ασία όσο και στην Ευρώπη.