Χαμηλότερες από το αναμενόμενο ήταν οι πωλήσεις που ανακοίνωσε η L'Oreal για το τέταρτο τρίμηνο, εν μέσω της συνεχιζόμενης αδυναμίας που καταγράφει ο γαλλικός γίγαντας των καλλυντικών στην κινεζική αγορά και την επιβράδυνσης της ζήτησης στις Η.Π.Α.
Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη μάρκα ομορφιάς στον κόσμο σημείωσε πωλήσεις 11,08 δισ. ευρώ (11,49 δισ. δολάρια) το τρίμηνο έως τον Δεκέμβριο, αυξημένες κατά 2,5% και ελαφρώς χαμηλότερες από τα 11,1 δισ. ευρώ που υπολόγισαν οι αναλυτές σε δημοσκόπηση της LSEG.
Οι πωλήσεις για ολόκληρο το έτος αυξήθηκαν 5,1% στα 43,48 δισ. ευρώ έναντι της πρόβλεψης για 43,33 δισ. ευρώ.
Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές εκτός από τη Βόρεια Ασία, η οποία κατέγραψε πτώση 3,6%, επεκτείνοντας τη συνεχιζόμενη επιβράδυνση τα τελευταία τρίμηνα. Επίσης, οι πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν μόλις 1,4%, από 5,2% αύξηση το προηγούμενο τρίμηνο.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Nicolas Hieronimus, δήλωσε ότι «το κινεζικό οικοσύστημα παραμένει προκλητικό», αλλά επεσήμανε μια ευρύτερη ομαλοποίηση της παγκόσμιας αγοράς ομορφιάς μετά από μια περίοδο μακροοικονομικών πιέσεων.
«Παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές για την παγκόσμια αγορά ομορφιάς και πεπεισμένοι για την ικανότητά μας να συνεχίσουμε να την ξεπερνάμε και να επιτύχουμε ένα ακόμη έτος αύξησης των πωλήσεων και των κερδών», τόνισε.
Η εταιρεία, της οποίας τα εμπορικά σήματα περιλαμβάνουν τις Lancôme, Maybelline και Kiehl's, παλεύει με την ασθενέστερη καταναλωτική ζήτηση τα τελευταία τρίμηνα, ιδιαίτερα στη βασική κινεζική αγορά.