Ξεπέρασε τις προσδοκίες η αύξηση των πωλήσεων της Nestle για το δ' τρίμηνο του 2024, κυρίως λόγω των αυξήσεων που είχε εφαρμόσει στις τιμές.
Τα έσοδα της μεγαλύτερης βιομηχανίας στον κόσμο ενισχύθηκαν κατά 2,7% σε οργανική βάση, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο της τάξεως του 2%. Η ελβετική εταιρεία επιβεβαίωσε μάλιστα τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις του 2025 και ανέφερε ότι το βασικό περιθώριο κερδοφορίας θα είναι τουλάχιστον 16%.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nestle, Laurent Freixe, που ανέλαβε καθήκοντα πέρσι έπειτα από την αιφνίδια παραίτηση του Mark Schneider επιδιώκει να αναζωογονήσει την εταιρεία δίνοντας ώθηση με υψηλότερες διαφημιστικές δαπάνες και εστιάζοντας σε ταχύτερα αναπτυσσόμενες ετικέτες.
Για να απελευθερώσει κεφάλαια για επενδύσεις, η Nestle επιδιώκει επιπλέον εξοικονόμηση κόστους ύψους 2,5 δισ. ελβετικών φράγκων (2,7 δισ. δολάρια) έως το 2027.
Υπό την ηγεσία του Schneider, η Nestle βασίστηκε στις υψηλότερες τιμές για να προωθήσει τις πωλήσεις, ωθώντας τους αγοραστές να στραφούν σε φθηνότερα εμπορικά σήματα και έπειτα δυσκολεύεται να τους ξαναπροσελκύσει.
Ο πρόεδρος της Nestle, Paul Bulcke είχε αναφέρει σχετικά ότι οι αυξήσεις των τιμών της Nestle «παρατράβηξαν» και ότι απαιτείται επαναφορά των τιμών σε ορισμένα σημεία.