Τη δική της εκδοχή με γέμιση στο στεφάνι, κυκλοφόρησε η Domino's με στόχο να κερδίσει τους πελάτες που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα για την έξτρα... προσθήκη στην πίτσα τους. Πριν από 30 χρόνια, η Pizza Hut της Yum Brands έκανε το ντεμπούτο της με την τυρώδη γέμιση, μέσα από μια τηλεοπτική διαφήμιση που πρωταγωνιστούσε ο Ντόναλντ Τραμπ. Καθώς περνούσαν τα χρόνια, οι αντίπαλοί της Papa John's και Little Caesars ακολούθησαν τελικά με τις δικές τους προσαρμογές.
Γενιές καταναλωτών έχουν μεγαλώσει με γεμιστό στεφάνι στην πίτσα τους, κάτι που φαίνεται πως αρέσει και στην Gen Z, η οποία εντάσσεται στο εργατικό δυναμικό και αγοράζει τα δικά της γεύματα. Η προσθήκη είναι κρίσιμη για την Domino's, την κορυφαία αλυσίδα πίτσας των ΗΠΑ, ώστε να ανταγωνιστεί τους αντιπάλους της, Pizza Hut και Papa John's, οι οποίοι έχουν χάσει μερίδιο αγοράς τα τελευταία τρίμηνα, αλλά εξακολουθούν να παραμένουν ισχυροί.
«Σχεδόν 13 εκατ. πελάτες της Domino κάθε χρόνο αγοράζουν στεφάνι με γέμιση από τους ανταγωνιστές μας και αυτοί είναι οι πελάτες μας που μας εγκατέλειψαν καθώς ήμασταν η μοναδική επιχείρηση πίτσας που δεν την προσφέρει. Τώρα αυτό αλλάζει», διεμήνυσε χαρακτηριστικά μέσα από συνέντευξή της στο CNBC η Chief Marketing Officer της αλυσίδας, Κέιτ Τράμπουλ.
Όταν η Pizza Hut κυκλοφόρησε αρχικά τη γέμιση για τα στεφάνια της, η Domino's θεώρησε την προσθήκη ως τεχνική, που θα προκαλέσει συμφόρηση και επιβράδυνση της εξυπηρέτησης, οδηγώντας σε δυσαρεστημένους πελάτες και εργαζόμενους. Αλλά η οπτική της Domino's άλλαξε αφού περισσότεροι ανταγωνιστές της ακολούθησαν το προβάδισμα της Pizza Hut.
Η αλυσίδα δεσμεύτηκε να λανσάρει τη δική της έκδοση το 2022, όταν οι πωλήσεις της υποχωρούσαν στον απόηχο της έκρηξης των πωλήσεων πίτσας στην πανδημία Covid-19. «Ήταν μια από τις μεγαλύτερες προσπάθειες ανάπτυξης στην ιστορία της εταιρείας», υπογράμμισε η Τράμπουλ, με τη γέμιση πλέον στο στεφάνι να αποτελείται από μοτσαρέλα γαρνιρισμένη με σκόρδο και θρυμματισμένη παρμεζάνα.