Διατήρηση του 80% της εμπορικής αξίας του ελληνικού πρωταθλήματος με σημαντική μείωση του κόστους της κατά περίπου 25% για τα τηλεοπτικά δικαιώματα, πέτυχε σύμφωνα με στελέχη της, η Nova.
Όπως τονίζουν τα ίδια στελέχη η διατήρηση της συνεργασίας μόνο με τις τρεις ομάδες που θα διεκδικήσουν φέτος τον τίτλο, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό, δεν είχε καμμία απολύτως επίπτωση στον αριθμό των συνδρομητών της.
Ο ρόλος της Nova στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου αποτυπώθηκε και στις πρόσφατες επαφές και συνομιλίες που είχε η ηγεσία της πλατφόρμας και προσωπικά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Forthnet κ. Πάνος Παπαδόπουλος με τους ισχυρούς ποδοσφαιρικούς παράγοντες της χώρας μας.
Ο κ. Παπαδόπουλος συναντήθηκε κατά σειρά με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Ιβάν Σαββίδη, με εκ των ιδιοκτητών της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, κ. Γιάννη Καϋμενάκη και τον πρόεδρο της αρκαδικής ΠΑΕ, κ. Γιώργο Μποροβήλο, με τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη καθώς και με τον διοικητικό ηγέτη της ΠΑΕ ΑΕΚ κ. Δημήτρη Μελισσανίδη και τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΠΑΕ ΑΕΚ κ. Μηνά Λυσάνδρου.
Όπως υποστηρίζουν, οι συνομιλίες έγιναν στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών υποχρεώσεων των 4 ελληνικών ομάδων και εκεί διαπιστώθηκε η εξαιρετική και εποικοδομητική συνεργασία που έχει η Nova μέσα από τις διμερείς εμπορικές συμφωνίες με τα κορυφαία αθλητικά brands που πρωταγωνιστούν για το Ελληνικό Πρωτάθλημα ενώ διακρίνονται και στην Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα στελέχη της συνδρομητικής τηλεόρασης, πλέον στη Νova κινούνται με στόχο να έχουν premium αθλητικό περιεχόμενο με κορυφαίες διοργανώσεις και μεγάλα brands. Σε αυτό το πλαίσιο και έχοντας εξοικονομήσει ένα σημαντικό ποσό από το ελληνικό πρωτάθλημα, η Nova πήρε τα δικαιώματα του ιταλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου που με την προσθήκη του Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί ένα από τα πλέον ανερχόμενα πρωταθλήματα. Παράλληλα ανανέωσε και το γαλλικό, ενώ θα κινηθεί δυνατά για τα δικαιώματα της premier League για την 3ετία 2019-2021.
Την ίδια στιγμή, η Nova, όπως αναφέρουν στο insider.gr, για τα 2 επόμενα χρόνια θα συνεχίσει να καλύπτει αποκλειστικά την EuroLeague με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, της πλέον ανερχόμενης εμπορικής διοργάνωσης στην χώρα μας, αλλά και τα δικαιώματα του Basketball Champions League που πέρσι το κατέκτησε η ΑΕΚ.
Tέλος, όπως αναφέρουν, η Nova ενίσχυσε περαιτέρω την θέση της και τα κανάλια Novasports θα συνεχίσουν και την αγωνιστική σεζόν 2018-2019 να αποτελούν τον στρατηγικό εμπορικό συνεργάτη της Vodafone και της Wind σε θέματα αθλητικού περιεχομένου.