Η «εκδίκηση» των 3στερων ξενοδοχείων

Πένη Χαλάτση
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η «εκδίκηση» των 3στερων ξενοδοχείων

Ξενοδοχεία με premium υπηρεσίες, art hotel πεντάστερα και εξάστερα (τα οποία είναι στα σκαριά) τιμές για κροίσους (ή για «λιγότερο κροίσους»), συνθέτουν τις καρτ ποστάλ του φετινού ελληνικού καλοκαιριού. Ιδιωτικές πισίνες, ιδιωτικές παραλίες, ξαπλώστρες με στρώματα … ύπνου, γεύματα χωρίς γλουτένη, ενημερωμένες λίστες κρασιών, πρωινά με βιολογικά προϊόντα, floor manager, marketing manager και guest relations manager ….υπόσχονται εμπειρίες που θα διηγούνται οι πελάτες στους φίλους τους για πολλά χρόνια. Το κόστος συνήθως είναι αντίστοιχο των υπηρεσιών αλλά ακόμη και αν δεν είναι κανείς δεν μπορεί να πει τίποτα γιατί όλα λειτουργούν σε μια ελεύθερη αγορά.

Σίγουρα πρόκειται για επενδύσεις πολλών χιλιάδων ευρώ από την πλευρά των επιχειρηματιών, για business plan τα οποία θα ολοκληρωθούν σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα και για κοινό-στόχο το οποίο συνήθως χαρακτηρίζεται ως ιδιαίτερα απαιτητικό. Δεδομένου ωστόσο ότι οι επιχειρήσεις από τον τουριστικό κλάδο έχουν αντιληφθεί την ανάγκη για μια πιο «πελατοκεντρική» προσέγγιση η οποία εκμεταλλεύεται τον ενισχυμένο ρόλο των social media και εργαλείων όπως είναι το tripadvisor, τα ξενοδοχεία χαμηλότερων κατηγοριών αναλαμβάνουν και αυτά δράση και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις «βάζουν τα γυαλιά» στον ανταγωνισμό ακόμη και αν αυτός «μετρά πολλά περισσότερα αστέρια».

Έτσι, ένας παρατηρητικός καταναλωτής διακρίνει πλέον ξενοδοχεία τριών αστέρων να παρέχουν και αυτά με τη σειρά τους φιλοξενία υψηλών standards. Τα παραδείγματα είναι πολλά. Ωστόσο, θα αρκεστούμε σε κάποια αντιπροσωπευτικά όπως αυτά προέκυψαν από το ρεπορτάζ του insider.gr.

Στο Καρπενήσι

Ξενοδοχείο Casa Di Neve Chalet (3 αστέρων): Διακόσμηση που ξεπερνά την κατηγορία του καταλύματος, πρωινό με αυγόφετες ή άλλα σπιτικά εδέσματα που σερβίρει η ίδια η ιδιοκτήτρια και αν ζηλέψει κάποιος τα γλυκά που σερβίρει μετά το γεύμα η ταβέρνα που υπάρχει από κάτω (η οποία ανήκει στο κατάλυμα), δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Του στέλνουν μια επανάληψη ως κέρασμα στο δωμάτιο με μια αρκετά φιλότιμη υπηρεσία room service.

Στη Μύκονο

Ξενοδοχείο Margie (και μάλιστα χωρίς αστέρια στην κατηγοριοποίηση): Αν φθάσει κάποιος πριν από την προβλεπόμενη ώρα για το check in (πριν από τις 12.00 το μεσημέρι) και δεν είναι έτοιμο το δωμάτιο οι ιδιοκτήτες κερνούν τους πελάτες πρωινό δίπλα στην πισίνα (παρότι δεν το δικαιούνται τυπικά) και τους ετοιμάζουν και ό,τι είδος καφέ προτιμούν.

Στη Ρόδο

Ξενοδοχείο Annapolis Inn (3 αστέρων): Η επιτομή του σπιτικού και high - end πρωινού, το οποίο σερβίρεται σε μια μεγάλη βεράντα (και όχι σε υπόγειες ή εσωτερικές σκοτεινές αίθουσες όπως συμβαίνει ακόμη και σε 4στερα ξενοδοχεία). Σπιτικές τούρτες, γκουρμέ κρουασάν και χειροποίητες πίτες, κεφτεδάκια και μαγειρευτά φαγητά, αλμυρές «τούρτες» και αλμυρά κέικ, φρούτα, σαλάτες και καφέδες, χυμοί και αβγά κατά παραγγελία τα οποία δεν χρεώνονται επιπλέον αποτελούν κάποιες από τις επιλογές για το συγκεκριμένο κεντρικό ξενοδοχείο της Ρόδου. Και αν φθάσετε με την πολύ πρωινή πτήση και έχουν δωμάτιο, σας το προσφέρουν χωρίς επιπλέον χρέωση ακόμη και από τις 7.00 το πρωί.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider