Οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ κινήθηκαν ανοδικά όλες τις εβδομάδες του Οκτωβρίου, ενώ την εβδομάδα που τελείωσε 1η Νοεμβρίου καταγράφηκε αύξηση 11,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα 127, 97 εκατ. ευρώ.
Τα παραπάνω προκύπτουν από τα στοιχεία της εταιρείας IRI, με την ανάπτυξη της αγοράς τη συγκεκριμένη εβδομάδα να οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην Αττική, που ελέγχει μερίδιο 53,6% και «έτρεξε» με ρυθμό 9,7%.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, στις 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ 168 ήταν τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 11%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (11,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 7,8%) και 86 όλα τα άλλα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 15,2%).
Στο 9% ο ρυθμός ανάπτυξης από την αρχή του έτους
Όσον αφορά στις προηγούμενες εβδομάδες του μήνα, την εβδομάδα που τελείωσε στις 25 Οκτωβρίου, καταγράφηκε αύξηση 4,2%, την εβδομάδα που τελείωσε στις 18 Οκτωβρίου, αύξηση τζίρου κατά 7,2% ενώ την εβδομάδα που τελείωσε στις 13 Οκτωβρίου. άνοδος κατά 5,5%.
Σημειώνεται ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων για τα σούπερ μάρκετ από την αρχή του έτους διαμορφώθηκε στο 9%.
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου που ακολούθησε, ήταν η εβδομάδα πριν από το δεύτερο lockdown για την οποία δεν υπάρχουν ακόμα διαθέσιμα στοιχεία. Πηγές από τις μεγάλες αλυσίδες πάντως επεσήμαναν τις προηγούμενες μέρας στο insider.gr ότι τις πρώτες μέρες της ανακοίνωσης των μέτρων παρατηρήθηκε μια σημαντική αύξηση των πωλήσεων στα φυσικά καταστήματα και παράλληλα μεγάλη άνοδος στις ηλεκτρονικές πωλήσεις.
Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι από την προηγούμενη Τετάρτη με απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης τα σούπερ μάρκετ σταμάτησαν να πωλούν, για όσο διαρκούν τα περιοριστικά μέτρα, διαρκή προϊόντα όπως ενδύματα, υποδήματα, παιχνίδια, βιβλία κα.