Οι αντιμονοπωλιακές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης ήρθαν σε συμφωνία με την Amazon σχετικά με έρευνα που αντιμετώπιζε τα τελευταία τρία χρόνια ο αμερικανικός όμιλος στην ΕΕ για εφαρμογή πολιτικών που έπλητταν τους κανόνες ανταγωνισμού, μετέδωσαν οι Financial Times.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Amazon συμφώνησε στο να δώσει περισσότερη προβολή στο «κουτί αγορών» της πλατφόρμας της για τα προϊόντα ανταγωνιστριών εταιρειών, που φέρνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Amazon. Ακόμα, οι καταναλωτές θα δουν μια πρόσθετη επιλεγμένη προσφορά σε περιπτώσεις όπου η ταχύτητα παράδοσής τους δεν είναι τόσο σημαντική.
Οι ενδιαφερόμενοι πωλητές προϊόντων που χρησιμοποιούν τη συνδρομή τους στο Amazon Prime δεν θα «κλειδωθούν» στις υπηρεσίες logistics της Amazon, σύμφωνα με την έκθεση, και μπορούν να διαπραγματευτούν τους όρους για τις πωλήσεις με διαφορετικές υπηρεσίες απευθείας.
Όπως υποστηρίζουν οι FT, η Κομισιόν αναμένεται να κάνει δημοσίως τις σχετικές ανακοινώσεις για τη συμφωνία στις 20 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με το CNBC, η εξέλιξη αφορά νίκη της ΕΕ και δείχνει τις συμπεριφορές που θα πρέπει να έχουν οι μεγάλες τεχνολογικές εταιρείες ώστε να συμμορφώνονται στον νόμο των Ψηφιακών Αγορών της Κομισιόν, που τέθηκε σε ισχύ τον περασμένο Σεπτέμβριο.