Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Είναι η ώρα να χτίσουμε τα ελληνικά brands Αθλητικού Τουρισμού
Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Είναι αλήθεια αλλά είναι και πραγματικότητα, ποτέ πριν δεν νιώθαμε πιο αυτάρεσκα συμμετέχοντας σε ελληνικούς αγώνες τρεξίματος ή κολύμβησης ή και τριάθλου.

Όπως αγάπησες τον Ζούλια ή τους Miro και τα Zeus & Dione στον χώρο της ελληνικής fashion αγοράς, όπως εκτίμησες τη φέτα ή το ελληνικό κρασί, το ίδιο συμβαίνει και με τα ελληνικά brands στον χώρο του αθλητικού τουρισμού.

Λατρεύεις να περπατάς σε αυτά! Να τρέχεις ή να κολυμπάς και να είναι μέρος της ζωής σου!

Το Ζαγόρι, το Μέτσοβο, ο Όλυμπος, το Τείχιο, το Ναβαρίνο το Αρκαλοχώρι, οι Σπέτσες, το Πευκί, το Ναύπλιο, η Σαντορίνη, η Ρόδος είναι μερικά από αυτά και αλήθεια τι έχουν να ζηλέψουν οι αντίστοιχοι αγώνες που γίνονται εκεί από αγώνες σε άλλες χώρες;

Το αντίθετο αναδεικνύουν τη σημασία των αγώνων που δημιουργούνται, παράγονται και ανήκουν σε ελληνικές εταιρίες ως αγαθά σύγχρονου πολιτισμού και πρεσβευτές της σημερινής παραγωγικής Ελλάδας ανά την υφήλιο.

Γιατί ναι μπορεί να χρειαζόταν η Ελλάδα ένα τσουνάμι ξένων brands να πραγματοποιηθούν στην Ελλάδα για να ενδυναμώσουν ή να παρακινήσουν το δρομικό, ποδηλατικό, τριαθλητικό ή κολυμβητικό κίνημα, αλλά μήπως όμως τώρα είναι η ώρα για να χτίσουμε τα ελληνικά brands;

Μην παρεξηγηθούμε, όλες οι διοργανώσεις έχουν κάτι να προσφέρουν. Υπάρχουν επίσης brands στο εξωτερικό όπως το Nove Colli στο ποδήλατο που έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο άρθρο μας στο insider.gr, που δεν έγινε franchise, αλλά δημιούργησε ένα μοναδικό προϊόν όπως έχουμε ξαναγράψει.

Σε συνδυασμό λοιπόν, με όλες τις νέες τάσεις του τουρισμού Slow Travel, Local Experience, Wellness Tourism, το τουριστικό πλάνο των προορισμών και μέσα από το θεσμικό πλαίσιο που διαμορφώνεται από το Υπουργείο Τουρισμού, θα πρέπει να στοχεύσει στη δημιουργία ελληνικών επώνυμων τουριστικών προϊόντων (brands) στον χώρο του Αθλητικού Τουρισμού.

Θα παραφράσω από την πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, και θα πω ότι τα προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαφοροποίησης που Δημιουργούνται, Παράγονται και Ανήκουν στις Ελληνικές επιχειρήσεις δηλαδή αθλητικές εκδηλώσεις με ελληνική ταυτότητα (place marketing & branding), είναι εθνικός πλούτος από τον οποίο άμεσα εξαρτάται το εθνικό μας εισόδημα, η εργασία, η αξιοποίηση του ταλέντου μας και συνολικά βοηθούν στην ευημερία της χώρας μας. H συστηματική προβολή της χώρας μας ως «τόπου-προέλευσης» αξιόλογων, σύγχρονων, ποιοτικών, επώνυμων και παραγωγικών δραστηριοτήτων είναι η αποτελεσματικότερη στρατηγική διεθνούς προβολής της.

Για όσους δυσανασχετούν με τη λέξη brand name να τονίσουμε ότι χρησιμοποιείται αντί της λέξης μάρκα (brand), και είναι το σύνολο όσων ανακαλούμε (εικόνες, ήχοι, γεύσεις, συναισθήματα) όταν μας αναφέρουν ένα brand name (τόπου, προϊόντος, υπηρεσίες κτλ.). Μην ξεχνάμε ότι δεν διαμορφώνουμε εμείς το brand μας αλλά το κοινό που συμμετέχει. Δεν έχουμε λόγο εμείς αλλά οι συμμετέχοντες μας, γιατί μην ξεχνάτε αφορά εκείνους. Είναι ο προορισμός που χτίζουμε και προωθούμε.

Δεν χρειάζεται νομίζω περισσότερα πράγματα να ειπωθούν ενώ είναι δεδομένο ότι οι ελληνικές διοργανώσεις, τα Ελληνικά Brand Names του Αθλητικού Τουρισμού συμβάλλουν στην άμεση μείωση του εμπορικού ελλείμματος και αναπτύσσουν συνεργασίες και κοινές προωθητικές πρωτοβουλίες μεταξύ των ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων.

Η συζήτηση γίνεται για τις μελλοντικές προτεραιότητες του τουρισμού μιας και μόνο με τα στοιχεία του 2019, ο Τουρισμός συνεισέφερε στο 20,3% του ΑΕΠ, αν υπολογιστούν και οι δευτερογενείς διαχύσεις.

Ακριβώς ότι τόνισε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Κικίλιας πως: «Ο Τουρισμός είναι η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας, είναι πηγή εσόδων για τον Έλληνα, είναι πηγή αύξησης του ΑΕΠ της χώρας και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους».

Είναι λοιπόν συνυφασμένη με την πολιτική του Υπουργείου και με τη δημιουργία Οργανισμών Διαχείρισης Προορισμών και δεν μπορεί να υπάρχει σωστή Αθλητική Διοργάνωση χωρίς Destination brand. Δεν μπορεί να υπάρχει τουριστικό brand χωρίς destination (προορισμό).

Ο Υπουργός Βασίλης Κικίλιας δήλωσε επίσης χαρακτηριστικά πρόσφατα ότι η «Η Ελλάδα είναι το 5ο τουριστικό brand στον κόσμο» ενώ πρόσθεσε ότι «στόχος μας είναι να βελτιώσουμε περαιτέρω το brand Ελλάδα, με μια σημαντική προσθήκη. Να καθιερώσουμε τη χώρα ως έναν βιώσιμο τουριστικό προορισμό που προσφέρει υψηλής ποιότητας τουριστικό προϊόν, και με σεβασμό στη φύση και την αυθεντικότητα θα προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο».

«Όσο πιο δυνατό το brand τόσο πιο δυνατή η χώρα» κατέληξε σε πρόσφατο άρθρο του.

Ακριβώς αυτό πιστεύουμε και εμείς και ακολουθούμε, όπως το 2011 που δημιουργήθηκε για παράδειγμα το πρώτο μεγάλο φεστιβάλ αναρρίχησης από την THE NORTH FACE στην Κάλυμνο, ονομάστηκε TNF Kalymnos Climbing Festival. Το νησί και ο τόπος πρωταγωνίστησε όχι μόνο στο όνομα του φεστιβάλ αλλά και σε ολόκληρη σειρά ρούχων που δημιούργησε η αμερικάνικη εταιρεία και έφτασε τότε να βρίσκεται σε καταστήματα στο Παρίσι και στο Λονδίνο.

Ή όταν τα World Travel Awards, που ιδρύθηκαν το 1993 για να αναγνωρίσουν και να επιβραβεύσουν την αριστεία στους βασικούς τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, ανακήρυξαν το Navarino Challenge ως δεύτερο καλύτερο Wellness Event στον Κόσμο και πρώτο στην Ευρώπη.
Τι καλύτερη διαφήμιση για τον αθλητικό τουρισμό της χώρας μας, από έναν καταξιωμένο θεσμό που αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως το απόλυτο σήμα κατατεθέν της ταξιδιωτικής βιομηχανίας και φέτος μάλιστα ανακήρυξε ως κορυφαίο προορισμό για την Ευρώπη το 2021 (Europe’s Leading Destination 2021), την Ελλάδα.

Είναι λοιπόν η στιγμή της χώρα μας μιας και η «Η Ελλάδα αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τη διαχείριση της πανδημίας, τα ιατρικά και ταξιδιωτικά πρωτόκολλα. Απέδειξε στον πλανήτη ότι είναι ο ομορφότερος αλλά και ο ασφαλέστερος προορισμός.»

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

12:08

Νέα Ιωνία: Τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα - Διακοπή κυκλοφορίας στη Λ. Ηρακλείου

12:00

ΗΠΑ: Το υπουργείο Παιδείας ξεκίνησε έρευνα κατά του Χάρβαρντ για «διακρίσεις με βάση τη φυλή»

11:57

Προ των πυλών το Εθνικό Σχέδιο Δράσης και το Εθνικό Παρατηρητήριο για τη νόσο Πάρκινσον

11:47

Porsche: Υποβαθμίζει τις προβλέψεις για το 2025 λόγω δασμών

11:35

Αλλάζουν όλα στα επιδόματα και τους δικαιούχους τους - Πότε θα λειτουργήσει το Εθνικό Μητρώο

11:32

Μητσοτάκης: Έρχεται η υπουργική απόφαση για την αυτόματη αναγνώριση ειδικότητας και εξειδίκευσης γιατρών από τις ΗΠΑ

11:30

Μανουσάκης: Σε ετοιμότητα ο ΑΔΜΗΕ 365 ημέρες τον χρόνο για το δίκτυο

11:28

ΔΥΠΑ: 156 εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής τον Μάιο για την ένταξη στην αγορά εργασίας

11:22

Παΐρης: Στα 12,2 εκατ. ευρώ τα έσοδα το 2024

11:19

Παπασταύρου: Μέχρι το τέλος της εβδομάδας η απόφαση για τη Chevron - Τι είπε για το μπλακάουτ στην Ιβηρική

11:19

Δημοσκόπηση Interview: Κερδίζει 2 μονάδες η ΝΔ - Στο 15,8% η διαφορά από το δεύτερο ΠΑΣΟΚ

11:09

Χρυσοχοΐδης: Για πρώτη φορά στην ιστορία του οργανωμένου εγκλήματος έχουμε πλήρη εξιχνίαση δολοφονιών

11:07

Τραμπ: «Περνάει υπέροχα» 100 ημέρες μετά την επιστροφή του στον Λευκό Οίκο, αλλά οι Αμερικανοί είναι απογοητευμένοι

11:04

Amazon: Εκτόξευσε την πρώτη παρτίδα δορυφόρων του Project Kuiper

10:58

Μελόνι για συνάντηση Τραμπ-Ζελένσκι στο Βατικανό: «Ίσως ήταν το τελευταίο δώρο που μας έκανε ο πάπας Φραγκίσκος»

10:54

Η φον ντερ Λάιεν χαιρετίζει τη νίκη Κάρνεϊ - Οι σχέσεις ΕΕ και Καναδά ενισχύονται

10:48

Μπλακάουτ στην Ιβηρική: Στην Ισπανία καλύπτεται σχεδόν όλη η ζήτηση

10:41

Ψάχνει κίνηση και τζίρο το Χρηματιστήριο

10:41

Άβαξ: Άλμα 192,4% στα καθαρά κέρδη το 2024 - Μέρισμα 0,07 ευρώ ανά μετοχή

10:37

Qualco: Στρατηγική συνεργασία με την Abu Dhabi Islamic Bank για την ενίσχυση λύσεων ισλαμικής τραπεζικής

10:31

Ευρωαγορές: Πράσινες κινήσεις με το βλέμμα σε αποτελέσματα και δασμούς

10:29

Πρωτομαγιά: Πώς αμείβονται όσοι θα εργαστούν

10:25

Ζαχαράκη: Αναβαθμίζεται η λειτουργία των ΚΕΔΑΣΥ με νέα ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικό εξοπλισμό

10:24

ΕΥΑΘ: Ισχυρές επιδοσεις το 2024 - Πρόταση για αύξηση μερίσματος

10:18

Akritas: Μείωση εσόδων 5,6% για τη χρήση του 2024

10:11

ΗΠΑ: Η υποβολή αίτησης για άσυλο ενδέχεται να κοστίζει 1.000 δολάρια

10:03

BP: Πτώση 49% στα κέρδη α' τριμήνου

10:02

Κτήμα Λαζαρίδη: Μειωμένα κατά 9% τα κέρδη μετά φόρων το 2024, αύξηση πωλήσεων

10:01

Κάρνεϊ: Ο Καναδάς δεν πρέπει να ξεχάσει ποτέ την αμερικανική προδοσία

09:55

ΕΒΕΠ: Διαχειρίσιμες οι δομικές αδυναμίες της ελληνικής οικονομίας

gazzetta
gazzetta reader insider insider