Πώς να σχεδιάσεις το δικό σου αύριο

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πώς να σχεδιάσεις το δικό σου αύριο

Το φυσικό μεταλλικό νερό «ΖΑΓΟΡΙ» με ισχυρό όραμα και αξίες έχει καταφέρει εδώ και 30 χρόνια να δημιουργήσει σχέση αγάπης με τους καταναλωτές, κερδίζοντας την προτίμησή τους.

Η σχέση αυτή έχει δημιουργηθεί στο παρελθόν, έχει ατσαλώσει στο παρόν και έχει γεμίσει με προοπτικές για ένα καλύτερο μέλλον, καθώς ουσιαστικά πρόκειται για μια αμοιβαία εκτίμηση όσον αφορά την ποιότητα του παρεχόμενου προϊόντος.

Το φυσικό μεταλλικό νερό «ΖΑΓΟΡΙ» και η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ έχουν συνηθίσει να πορεύονται χτίζοντας οι ίδιοι το δρόμο προς την επιτυχία, την πρόοδο και την εξέλιξη. Είναι πολύ σημαντικό, μέσα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, μια εταιρεία και ένα brand να καταφέρνουν να δομήσουν το μέλλον τους με τα δικά τους εργαλεία και με βλέμμα προς τα εμπρός.

Μπορεί ο δρόμος προς την κορυφή να είναι μακρύς και επίπονος, αλλά η κατάκτησή της είναι αυτή που σε γεμίζει ενέργεια,θάρρος και δύναμη να συνεχίσεις και αύριο, την επόμενη μέρα, να σχεδιάζεις τη ζωή σου. Και η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ξέρει πολύ καλά να σχεδιάζει το δικό της «αύριο, τη δική της επόμενη μέρα.

Η αδιαμφισβήτητη κυριαρχία στην ελληνική αγορά

Σε μια εξαιρετικά κρίσιμη και σχετικά αβέβαιη χρονική περίοδο για τη χώρα μας, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν σταματά να αναπτύσσεται, να καινοτομεί, να πρωτοπορεί και να επενδύει στα προϊόντα και τους ανθρώπους της.

Η προσήλωση στο οργανωτικό της πλάνο, η αφοσίωση στο στόχο και η βαθιά πεποίθηση πως με σκληρή δουλειά μπορείς να κατακτήσεις κάθε κορυφή, έχουν καταστήσει το φυσικό μεταλλικό νερό «ΖΑΓΟΡΙ» το Νο.1 στη αγορά εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού.

Για το 2017, τα έσοδά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕE ανήλθαν σε 48,4 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας εντυπωσιακή αύξηση 11,2% , δηλαδή 4,9 εκατ. ευρώ σε αξία. Παράλληλα, το 5μηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2018 ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της με μερίδιο αγοράς 23,1%, δείγμα του τι μπορείς να καταφέρεις όταν συνάπτεις προσοδοφόρες συμφωνίας και επενδύσεις σε προωθητικές ενέργειες.

Πρότυπο εργασιακό περιβάλλον για κάθε έναν από τους 350 εργαζομένους της

Αν κάποιος θα έπρεπε να περιγράψει το εργασιακό περιβάλλον της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ με 5 λέξεις, αυτές θα ήταν: σταθερότητα, τεχνογνωσία, εξειδίκευση, γνώση, ασφάλεια. Οι 350 και πλέον εργαζόμενοι μπορούν να επιχειρηματολογήσουν για κάθε μία από αυτές τις λέξεις, αναφέροντας απλώς τις προσωπικές ιστορίες τους.

Την περίοδο που η ελληνική επιχειρηματικότητα βίωνε δύσκολες στιγμές και χιλιάδες εργαζόμενοι αισθάνονταν πως κινούνται σε καθεστώς ανασφάλειας, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ πρόσφερε στο δυναμικό της ασφάλεια και σταθερότητα, μέχρι και νέες προσλήψεις. Απέδειξε στην πράξη πως όταν έχεις μάθει να λειτουργείς με πλάνο και στόχο, δεν χρειάζεται ποτέ να ανησυχείς και κυρίως, να μην μεταφέρεις αυτή την ανησυχία στους ανθρώπους σου.

Η Χήτος ΑΒΕΕ είναι συνώνυμο της αλληλεγγύης και της κοινωνικής προσφοράς

Μπορεί πλέον να φαντάζει μονόδρομος για κάθε ελληνική επιχείρηση η προσφορά σε διάφορους τομείς της κοινωνικής αλληλεγγύης, αλλά πριν κάποια χρόνια, η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα δεν ήταν τόσο διαδεδομένη.

Από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι ότι έθεσε ως προτεραιότητά της την αλληλεγγύη και κατάφερε να καταστήσει συνώνυμο της λειτουργίας της και την προσφορά σε οργανισμούς που προσφέρουν έργο σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.

Από το 2000, με συνοδοιπόρους επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, το φυσικό μεταλλικό νερό «ΖΑΓΟΡΙ» προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό!

Χαρακτηριστικά, μπορούμε να ανατρέξουμε στην καμπάνια με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους που δεν είχαν πρόσβαση μέχρι τότε σε πόσιμο νερό.

Πιστό στις αρχή του ότι ο Άνθρωπος μπαίνει πάνω το Κέρδος, το φυσικό μεταλλικό νερό «ΖΑΓΟΡΙ» βάζει στο στόχαστρο της νέας του καμπάνιας την ελπίδα, την αισιοδοξία και το σχέδιο για ένα καλύτερο αύριο.

Η νέα καμπάνια: Το δικό μου αύριο

Το 2018 το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ συνεχίζει να κάνει καλύτερο τον κόσμο γύρω του! Αυτή την φορά έψαξε και βρήκε τους νέους συμπολίτες μας που σχεδίασαν το δικό τους αύριο, όπως έκανε και το ίδιο το 1988.

Καθημερινοί άνθρωποι, παιδιά με ταλέντο και φιλοδοξίες, προσωπικότητες με υπομονή και επιμονή που δείχνουν τον δρόμο σε όλους εμάς. Παραδείγματα προς μίμηση για τον δρόμο που επέλεξαν! Παραδείγματα για το πως μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα καλύτερη.

Ο Αλέξανδρος, ο Χάρης, ο Στέλιος και η Γλυκερία δράττουν κάθε μέρα, κάθε στιγμή, κάθε ευκαιρία που θα τους φέρει πιο κοντά στο αύριο που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει για τον εαυτό τους. Αν αυτό δεν είναι πρότυπη συμπεριφορά, τότε ποια είναι;

Το τραγούδι που επιλέχθηκε από το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ για να ντύσει την καμπάνια του δεν είναι τυχαίο. Οι Imagine Dragons κάνουν θραύση στο νεανικό κοινό με το «Believer»,υμνώντας αυτούς που παραμένουν πιστοί στο όραμά τους. Στο όνειρό τους, στο αύριο τους και στον ίδιο τους τον εαυτό! Αξίζει να εμπνευστεί λοιπόν κάποιος από τους παρακάτω λαμπρούς νέους.

Ο Αλέξανδρος Σκορίλας (18 ετών) είναι Επικεφαλής της Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών.

Ο Χάρης Ιωάννου (22 ετών) είναι Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας.

Ο Στέλιος Κερασίδης (5,5 ετών) έχει στην κατοχή του 3 παγκόσμια και 2 πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς.

Η Γλυκερία Σκάρκου (12 ετών) που κατέχει την 3η θέση στον ημιμαραθώνιο 5 χλμ. Αθήνας.

Εσύ; Ακόμα να σχεδιάσεις το δικό σου αύριο;

Και μην ξεχνάς. Το αύριο μοιάζει με νερό. Δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις…

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider