2.500 επιχειρήσεις στo Marketplace της Skroutz μέσα σε ένα χρόνο

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
2.500 επιχειρήσεις στo Marketplace της Skroutz μέσα σε ένα χρόνο
8,5 εκατ. μοναδικοί χρήστες επισκέπτονται την πλατφόρμα.

Την ανάγκη των μικρών λιανεμπορικών επιχειρήσεων για πρόσβαση στις ηλεκτρονικές αγορές, ειδικά εν μέσω πανδημίας, καλύπτει η δημοφιλής πλατφόρμα της Skroutz και το marketplace που έχει δημιουργήσει εντός της, επιτυγχάνοντας να εγγράψει περί τις 2.500 μέσα σε έναν χρόνο λειτουργίας.

Πρόκειται για επιχειρήσεις που δεν έχουν δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα και μέσω του Marketplace της Skroutz έχουν πρόσβαση σε ένα ολοκληρωμένο και ασφαλές ηλεκτρονικό κανάλι το οποίο επισκέπτονται 8,5 εκατ. μοναδικοί με στόχο να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Το Skroutz αναδεικνύεται σε στρατηγικό εταίρο για τις εμπορικές επιχειρήσεις, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα online πωλήσεων σε κάθε κατάστημα λιανικής χωρίς να απαιτείται λειτουργία e-shop, τεχνική υποδομή και επιπλέον κόστος.

Συνοπτικά, το Marketplace της Skroutz προσφέρει στις επιχειρήσεις λιανικής:

  • Αύξηση τζίρου και πωλήσεων με προβολή προϊόντων σε περισσότερους από 8,5 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες που διαφορετικά δεν θα έφταναν στο κατάστημα.
  • Εβδομαδιαία απόδοση των εσόδων, με μηδενικό διατραπεζικό κόστος και χωρίς επιπλέον έξοδα για τεχνική υποστήριξη.
  • Ασφαλείς αγορές μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας με την εγγύηση του Skroutz.
  • Εγγραφή-ένταξη της επιχείρησης σε 4 απλά βήματα
  • Καμία χρονική δέσμευση για την προβολή των προϊόντων καθώς η υπηρεσία Marketplace ενεργοποιείται και απενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού.
  • Συνεχή υποστήριξη από την εξειδικευμένη ομάδα της Skroutz η οποία αναλαμβάνει την επικοινωνία με τους πελάτες πριν και μετά την αγορά (αλλαγή, ακύρωση, αντικατάσταση παραγγελίας), καθώς και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, των επιστροφών και των πληρωμών, τη διαχείριση και παρακολούθηση των αποστολών και την επικοινωνία με την εταιρία ταχυμεταφορών.
  • Προβολή του συνεργαζόμενου καταστήματος σε κάθε στάδιο της διαδικασίας με την προβολή του ονόματος του καταστήματος στην προσθήκη του προϊόντος στο «Καλάθι», τις ενημερώσεις μέσω e-mail και τη συσκευασία με π.χ., προσθήκη διαφημιστικού φυλλαδίου ή δωρεάν δειγμάτων προϊόντων από το κατάστημα.

«Η υπηρεσία Skroutz Marketplace δίνει τη δυνατότητα σε εμπόρους λιανικής να αποκτήσουν πρόσβαση στο online κοινό χωρίς να χρειαστεί να δημιουργήσουν e-shop. Ο ένας χρόνος λειτουργίας της υπηρεσίας έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά της, έχοντας αναδειχθεί σε ένα αξιόπιστο κανάλι πώλησης για τις επιχειρήσεις. Σε περιόδους όπως αυτή που διανύουμε πρέπει όλοι να συμβάλλουμε στην παροχή λύσεων που στηρίζουν το λιανεμπόριο και ενισχύουν την ψηφιοποίηση της οικονομίας» ανέφερε από πλευράς του ο Director of Partners του Skroutz κ. Στράτος Παρασκευαΐδης.

Σημειώνεται ότι η ένταξη μίας επιχείρησης στο Skroutz Marketplace απαιτεί 4 απλά βήματα.

Να θυμίσουμε ότι η δημοφιλής πλατφόρμας πέρα από το ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει και αποστολή και παράδοση των προϊόντων στους καταναλωτές, ενώ αναλαμβάνει και την διεκπεραίωση πληρωμών, φυσικά κατόπιν προμήθειας στην πλατφόρμα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider