Ανακατατάξεις στην παγκόσμια αγορά smartphones το β' τρίμηνο του 2021 - Έχασε τη 2η θέση η Apple

Νίκη Παπάζογλου
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Ανακατατάξεις στην παγκόσμια αγορά smartphones το β' τρίμηνο του 2021 - Έχασε τη 2η θέση η Apple
Ποια κινεζική εταιρεία πήρε τη θέση της - Πώς διαμορφώθηκαν τα μερίδια αγορά σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Canalys.

Ανακατατάξεις σημειώθηκαν στην «χρυσή» πεντάδα των κατασκευαστών έξυπνων κινητών τηλεφώνων με την Xiaomi να παίρνει την θέση της Apple και να ανεβαίνει για πρώτη φορά στη 2 θέση της παγκόσμιας αγοράς.

Ειδικότερα, βάσει πρόσφατης έρευνας της Canalys για το πώς κινήθηκε η παγκόσμια αγορά smartphones το β΄ τρίμηνο του 2021, η Xiaomi βρέθηκε στη 2η θέση, ξεπερνώντας την Apple και συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς της τάξης του 17%. Μάλιστα ο ρυθμός ανάπτυξης της κινεζικής εταιρείας για την ίδια περίοδο έφτασε το εντυπωσιακό 83% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020.

Στην κορυφή της λίστας των κατασκευαστών παρέμεινε η Samsung, η οποία ως ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής έξυπνων κινητών τηλεφώνων παγκοσμίως, κατάφερε να διατηρήσει το μερίδιό της στο 19% και να αυξήσει τον ρυθμό ανάπτυξής της κατά 15% την ίδια περίοδο.

Όσο για την Apple η οποία έπεσε στην 3η θέση συγκέντρωσε το 14% της παγκόσμιας αγοράς κινητών τηλεφώνων, αυξάνοντας τον ρυθμό ανάπτυξής της μόλις κατά 1%.

Την τέταρτη και την πέμπτη θέση της λίστας κατέλαβαν δύο άλλες κινεζικές εταιρείες, οι Oppo και Vivo οι οποίες συγκέντρωσαν μερίδιο αγοράς της τάξης του 10% η κάθε μια, παρουσιάζοντας ρυθμό ανάπτυξης 28% και 27% αντίστοιχα.

canalys market share smartphone companies 2nd quarter 2021

Η άνοδος της Xiaomi οφείλεται σύμφωνα με την Canalys στις διεθνείς αποστολές. Για την ακρίβεια η κινεζική εταιρεία κατέγραψε κατά το β' τρίμηνο του έτους, 300% περισσότερες αποστολές κινητών τηλεφώνων μόνο στην περιοχή της Λατινικής Αμερικής, 150% περισσότερες αποστολές κινητών τηλεφώνων στην Αφρική και 50% περισσότερες στην περιοχή της Δυτικής Ευρώπης. Σε αυτές τις χώρες, η διείσδυσή της Xiaomi είναι πολύ μεγάλη χάρη στις value for money συσκευές που λανσάρει. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι η μέση τιμή πώλησης των συσκευών της είναι κατά 75% χαμηλότερη από την μέση τιμή πώλησης των iPhone, γεγονός που εξηγεί και την άνοδό της στη 2η θέση.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, η Xiaomi αυτή την περίοδο αναδιαμορφώνει το επιχειρησιακό πλάνο της, από αυτό της νεοεισαγόμενης επιχείρησης σε αυτό της εδραιωμένης εταιρείας, μέσω πρωτοβουλιών όπως η σύναψη συνεργασιών και η προσεκτική διαχείριση εντός της ανοιχτής αγοράς. «Ο νέος στόχος της Xiaomi είναι να ξεπεράσει την Samsung και να γίνει ο μεγαλύτερος διανομέας του κόσμου» σχολίασαν σχετικά οι αναλυτές της Canalys, στόχος εν μέρει δύσκολος αν σκεφτεί κανείς ότι η Samsung κρατά την πρώτη θέση στη λίστα των κορυφαίων από άποψη πωλήσεων, κατασκευαστών εδώ και πολλά χρόνια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Γιατί το Samsung Galaxy S21 είναι το smartphone που ξεχωρίζει

Αλλαγές στην ελληνική αγορά των smartphones φέρνει το 5G

Τα foldable smartphones θα γίνουν τελικά mainstream

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider