Η Nielsen χάνει τον έλεγχο στις μετρήσεις τηλεθέασης λόγω των streaming πλατφορμών

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Η Nielsen χάνει τον έλεγχο στις μετρήσεις τηλεθέασης λόγω των streaming πλατφορμών
Η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα νέο σύστημα μέτρηση της τηλεθέασης, για τηλεοπτικούς σταθμούς και streaming πλατφόρμες, το οποίο θα ολοκληρωθεί το 2024.

Ένα ακόμα από τα «θύματα» των παραδοσιακών εταιριών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των media, έχοντας δεχτεί μεγάλο πλήγμα από την κατακόρυφη αύξησης της απήχησης των streaming πλατφορμών (όπως το Netflix και τοDisney+) είναι η εταιρεία μέτρησης τηλεθεάσεων Nielsen.

Για δεκαετίες, η Nielsen ουσιαστικά όριζε την τηλεοπτική αγορά των ΗΠΑ, καθώς οι μετρήσεις των τηλεθεάσεων έκριναν τη δημοφιλία των προγραμμάτων και «έδειχναν» στις διοικήσεις των τηλεοπτικών σταθμών και των διαφημιστών προς τα που να στρέψουν την προσοχή και τις επενδύσεις.

Αυτό άλλαξε τα τελευταία χρόνια, με τη ραγδαία αύξηση των Αμερικανών που αποκτούν συνδρομή σε κάποια streaming πλατφόρμα, μειώνοντας το χρόνο παρακολούθησης των «παραδοσιακών» τηλεοπτικών προγραμμάτων και καθιστώντας τις μετρήσεις της Nielsen λιγότερο ακριβής.

Ακόμα, η πανδημία του κορονοϊού κατέστησε θολό τον αριθμό των πολιτών που παρακολουθούν ένα πρόγραμμα τηλεόρασης, ενώ την περασμένη εβδομάδα η Nielsen σταμάτησε να είναι ο επίσημος μετρητής για την τηλεθέαση των εθνικών προγραμμάτων τηλεόρασης στις ΗΠΑ.

Οι προσπάθειες της Nielsen για να ανταπεξέλθει στις νέες συνθήκες δεν έχουν στεφθεί με επιτυχία, όπως σημειώνει η Wall Street Journal.

Σε αυτό το πλαίσιο, η διοίκηση της εταιρείας ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει ένα νέο σύστημα μέτρηση της τηλεθέασης, για τηλεοπτικούς σταθμούς και streaming πλατφόρμες, το οποίο θα λανσαριστεί το 2022 και θα ολοκληρωθεί το 2024.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider