Οι gamers είναι φανατικοί καταναλωτές σε περιόδους εκπτώσεων, αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα της Kaspersky. Η έρευνα δείχνει ότι το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα από τη λίστα αγορών του κατά τη διάρκεια των εκπτωτικών περιόδων και το 74% θεωρεί ότι αυτές οι εκπτώσεις αποτελούν σημαντική ευκαιρία. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι πιο αφοσιωμένοι gamers περιμένουν τις μεγάλες εκπτώσεις, ακόμη και για βασικές αγορές. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) πραγματοποιούν και αυθόρμητες αγορές καθώς δεν μπορούν να αντισταθούν στην αγορά κάποιου προϊόντος ακόμα κι αν δεν το σχεδίαζαν αρχικά.
Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών πρόκειται να αναπτυχθεί εντυπωσιακά τα επόμενα χρόνια, με προσδοκίες για ισχυρό ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 9,3% μεταξύ 2023 και 2028. Αυτή η προβλεπόμενη επέκταση υπογραμμίζει τη διαρκώς αυξανόμενη δημοτικότητα των βιντεοπαιχνιδιών ως μορφή ψυχαγωγίας σε ολόκληρο τον κόσμο. Η παγκόσμια αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναμένεται να αυξηθεί σε σχεδόν 390 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ έως το 2028. Η μελέτη της Kaspersky δείχνει επίσης ότι οι gamers είναι εξίσου παθιασμένοι με τις αγορές όσο και όλος ο υπόλοιπος πληθυσμός.
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι περισσότεροι λάτρεις των παιχνιδιών δεν θα χάσουν την ευκαιρία να βελτιώσουν τον σχετικό εξοπλισμό τους κατά τη διάρκεια μεγάλων εκπτώσεων. Αφού προετοιμάσουν τις λίστες επιθυμιών τους εκ των προτέρων, το 71% των gamers αγοράζει όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά τα προϊόντα κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Πολλοί από αυτούς κάνουν ό,τι μπορούν για να μην χάσουν τις ευκαιρίες: το 65% ορίζει ειδοποιήσεις για την κυκλοφορία νέων προϊόντων όπως παιχνίδια, αναβαθμίσεις ή εξοπλισμό, οι οποίες τους δίνουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν έγκαιρα τις αγορές.
Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία περιόδων εκπτώσεων όπως η Black Friday και η Cyber Monday για τους λάτρεις του gaming, με το 74% να αξιολογεί αυτές τις εκπτώσεις ως πολύ ή και εξαιρετικά σημαντικές για την απόκτηση παιχνιδιών, αναβαθμίσεων και εξοπλισμού. Ενώ το 31% των gamers, ιδιαίτερα εκείνοι που παίζουν 21 ώρες ή περισσότερες την εβδομάδα, τείνει να αγοράζει προϊόντα μόλις γίνουν διαθέσιμα, ένα σημαντικό 69% στρατηγικά περιμένει αυτές τις μεγάλες ημέρες εκπτώσεων για να κάνει βασικές αγορές.
Είναι ενδιαφέρον ότι η ελκυστικότητα των εκπτώσεων συχνά οδηγεί σε μη προγραμματισμένες αγορές. Ανεξάρτητα από την αρχική επιλογή, το 53% των gamers αγοράζει κάτι για τα συστήματά του. Ακόμη και με προσεκτικό προγραμματισμό των δαπανών, οι περισσότεροι gamers δεν μπορούν να αντισταθούν σε μια επιπλέον αγορά πάνω στη γενικότερη βιασύνη τους.
Για να αποκτήσουν τον τέλειο εξοπλισμό, οι gamers είναι ανοιχτοί στη χρήση διαφορετικών μεθόδων πληρωμής, συμπεριλαμβανομένων και των κρυπτονομισμάτων. Ένα αξιοσημείωτο 57% των gamers αισθάνεται άνετα χρησιμοποιώντας κρυπτονομίσματα για online αγορές και το 56% για συναλλαγές σε φυσικά καταστήματα. Μεταξύ των αφοσιωμένων gamers (αυτοί που παίζουν πάνω από 21 ώρες την εβδομάδα), αυτή η προτίμηση για συναλλαγές με ψηφιακά νομίσματα εκτινάσσεται στα δύο τρίτα.
«Για να διασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι μπορούν να κάνουν αυτό που αγαπούν χωρίς να χάνουν προσωπικά δεδομένα ή χρήματα, βελτιώνουμε συνεχώς τις ολοκληρωμένες λύσεις ασφαλείας μας. Για παράδειγμα, το Kaspersky Premium παρέχει online πληρωμές και προστασία ταυτότητας, έλεγχο διαρροών δεδομένων και ένα εξαιρετικά γρήγορο και αξιόπιστο VPN – ένας συνδυασμός για να νικήσει τους κυβερνοεγκληματίες στην πραγματική ζωή και να διευκολύνει τους gamers ώστε να έχουν τη βέλτιστη εμπειρία παιχνιδιού και αγορών», σχολιάζει η Marina Titova, Vice-President, Consumer Product Marketing στην Kaspersky.