Μέσω social media προσπαθούν να «περιορίσουν την ζημιά» οι αεροπορικές

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μέσω social media προσπαθούν να «περιορίσουν την ζημιά» οι αεροπορικές
Ποιες ήταν οι 10 πιο tweeted αεροπορικές εταιρείες εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού.

Μέσω social media προσπαθούν να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον του τουριστικού κοινού οι αεροπορικές εταιρείες εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού. Σε μια προσπάθεια να ανακτήσουν μέρος του χαμένου εδάφους και εφαρμόζοντας ένα σύγχρονο risk management plan οι εταιρείες του κλάδου ο οποίος έχει πληγεί δριμύτατα, δραστηριοποιήθηκαν έντονα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μάλιστα κρατώντας θετικούς τόνους.

Αυτό αποδεικνύουν, μεταξύ άλλων, τα ευρήματα της εταιρείας αναλύσεων δεδομένων τάσεων SEMrush η οποία παρακολούθησε τον όγκο αναζήτησης στο Google για τις αεροπορικές εταιρείες καθώς και την ποιότητά της δραστηριότητάς του στο Twitter. Ποιες ήταν όμως οι αεροπορικές εταιρείες που σύμφωνα με την SEMrush έκαναν αποτελεσματικότερη διαχείριση των σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων.

Όπως προκύπτει από την έρευνα, δεδομένης της πανδημίας και του φόβου για τις μετακινήσεις και τον συνωστισμό που αυτή έχει εγκαθιδρύσει στην ψυχολογία του κόσμου, οι αναζητήσεις στην Google για τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες μειώθηκαν αισθητά. Μόνο από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο, όπου η πανδημία δεν είχε μετοικίσει σε Ευρώπη και Αμερική, οι αναζητήσεις για τις αεροπορικές εταιρείες μειώθηκαν κατά 17% . Σε αυτή την περίοδο το χειρότερο «χτύπημα» οι εταιρείες από την Ασία και την Κίνα. Η Bangkok Airways κατέγραψε πτώση σε αναζητήσεις ύψους 33%, η China Eastern 33% ενώ η China Souther κατά 45%. Μιας όμως και η κινεζική αγορά καταγράφει ήδη σημάδια υγειονομικής αλλά και οικονομικής ανάκαμψης, οι όγκοι αναζήτησης αναμένεται να αυξηθούν κατά μέσο όρο κατά 16,5% τον Μάρτιο, σύμφωνα πάντα με την SEMrush.

Όσον αφορά τώρα την δραστηριότητα των αεροπορικών στο twitter, οι 10 πιο tweeted αεροπορικές εταιρείες ήταν η Delta Air Lines, η Ryanair, η EasyJet, η American Airlines, η British Airways, η Lufthansa, η Qantas, η Southwest Airlines και η KLM.

semrush

Μάλιστα η SEMrush προχώρησε και σε ποιοτική ανάλυση των tweet σε μια προσπάθεια να εκτιμήσει τα συναισθήματα που τα tweets τους προκάλεσαν στους καταναλωτές.

Όπως επισημαίνει βάσει των αποτελεσμάτων της, όλες οι αεροπορικές είχαν περισσότερα θετικά παρά αρνητικά tweets στους λογαριασμούς τους εκτός από μια, την Alitalia. O εθνικός αερομεταφορέας της Ιταλίας, της πρώτης χώρας της ΕΕ που βρέθηκε στη δίνη του κορονοϊού μερώντας εκατοντάδες νεκρούς την ημέρα, ήταν αυτός με τα περισσότερα «αρνητικά» tweets

Αντίστοιχα βέβαια και η Lufthansa «είχε το μεγαλύτερο ποσοστό tweets με αρνητικό τόνο», σύμφωνα με την SEMrush. Εν αντιθέσει η Qatar είχε το μεγαλύτερο ποσοστό tweets με θετικό τόνο, ακολουθούμενη από τις Southwest, Turkish Airlines, SAS και Wizz Air.

semrush

Να σημειωθεί ότι οιαερομεταφορές είναι σίγουρα από τους πρώτους επιμέρους κλάδους που επλήγησαν, με την δυναμικότητα των αεροπορικών δρομολογίων παγκοσμίως έχει πέσει κάτω από το 50% της προ-COVID-19 πρόβλεψης ενώ παράλληλα έχουν μειωθεί κατά πολύ και οι πληρότητες. Σύμφωνα μάλιστα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της ΙΑΤΑ η πτώση του τζίρου στην περίπτωση των αεροπορικών το 2020 σε σχέση με το 2019 θα φτάσει σε 252 δισ. δολάρια (-38%) – έναντι 63 δισ. έως 113 δισ. δολάρια που υπολόγιζε στις αρχές του μήνα

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider