Κυρίαρχος στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου παρέμεινε και το 2018 ο όμιλος της Volkswagen, που είδε τέσσερα μοντέλα του (3 της μητρικής VW και ένα της θυγατρικής Skoda) στο Τοp-10 των πωλήσεων. Στην κορυφή της σχετικής λίστας βρέθηκε το VW Golf, αν και πέρυσι ταξινομήθηκαν 502.800 τέτοια καινούρια μοντέλα, ενώ το 2017 είχαν αγγίξει οι πωλήσεις του γερμανικού best seller τις 551.300 μονάδες. Τη δεύτερη θέση του βάθρου εξασφάλισε το Renault Clio με 365.500 πανευρωπαϊκές πωλήσεις (-0,7% σε σχέση με το 2017), ενώ την τριάδα συμπλήρωσε το VW Polo με 313.500 ταξινομήσεις και 5,3% αύξηση σε σύγκριση με πρόπερσι.
Στα αξιοσημείωτα των περυσινών πανευρωπαϊκών πωλήσεων καταγράφεται η είσοδος του Dacia Sandero στο απαιτητικό Top Ten με 225.300 ταξινομήσεις. Το μοντέλο της ρουμάνικης μάρκας, η οποία ανήκει στον γαλλικό όμιλο της Renault, πλασαρίστηκε έτσι στην ένατη θέση από την 13η που κατείχε το 2017. Επίσης, μετά από αρκετά χρόνια δεν συναντούμε στα δέκα πρώτα σε πωλήσεις Ι.Χ. στην Ευρώπη το Opel Astra, καθώς οι πωλήσεις του σημείωσαν 30,4% πτώση σε σχέση με πρόπερσι και περιορίστηκαν στις 168.000 μονάδες, οπότε έπεσε στην 22η θέση.
H Opel εκπροσωπήθηκε τελικά στην πρώτη δεκάδα του 2018 μόνο με το Corsa, οι Ιάπωνες πλασάρισαν το Nissan Qashqai, η Ford το Fiesta, ενώ είχαμε και δύο ενδιαφέρουσες γαλλικές παρουσίες με τα πολύ επιτυχημένα Renault Clio και Peugeot 208.
Δείτε στη Gallery τα 10 αυτοκίνητα με τις περισσότερες πανευρωπαϊκές πωλήσεις το 2018