Χαμηλότερη ζήτηση για καινούρια Ι.Χ. είχαμε τον Απρίλιο στην Ευρώπη. Πρόκειται για τον όγδοο συνεχόμενο μήνα με πτώση πωλήσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, αν και η μείωση ήταν ήπια και συγκρατήθηκε στο 0,4% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2018. Συγκεκριμένα τον τέταρτο μήνα του 2018 ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη 1.303.787 επιβατηγά οχήματα, με τη Μεγάλη Βρετανία να καταγράφει μείωση της τάξης του 4,1%. Όμως και η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, η γερμανική, είχε πτώση 1,1%, ενώ αντίθετα σε τρεις άλλες σημαντικές χώρες ήταν θετικό το πρόσημο. Ετσι είχαμε στη Γαλλία αύξηση πωλήσεων 0,4%, στην Ιταλία 1,5% και στην Ισπανία 2,6%, ενώ να θυμίσουμε ότι στην Ελλάδα βιώσαμε έναν πολύ δυνατό Απρίλιο με αύξηση ταξινομήσεων 17,2%!
Από τις βασικές μάρκες, σημαντικές απώλειες εμφάνισε ο όμιλος της Volkswagen. Εδώ κατέγραψε η μάρκα VW πτώση 7,2% και η Audi 5,4%, σε αντίθεση με τις Skoda (+1,4%), Seat (+2,9%), Porsche (+4,5%). Ο όμιλος BMW είχε άνοδο 7,7% και ο όμιλος της Daimler +5,4%. Ο γαλλικός όμιλος PSA κατέγραψε μία αύξηση 1,5%, κυρίως χάρη στη θεαματική άνοδο της Citroen κατά 14,4%. Ο όμιλος Renault –μαζί με τις Dacia, Lada- σημείωσε επίσης 1,8% περισσότερες πωλήσεις, oι Κορεάτες των Hyundai και Kia πούλησαν 2,6% περισσότερα Ι.Χ., ενώ πτώση κατέγραψαν το FCA Group και η Ford με -2,9% και -4,8% αντίστοιχα.
Ο όμιλος Toyota είδε τις πανευρωπαϊκές πωλήσεις του να μεγαλώνουν τον Απρίλιο του 2019 κατά 2,7%, η Νissan σημείωσε πτώση 16,7%, η Mitsubishi ανέβηκε κατά 24,9%, η Honda είχε αρνητικό πρόσημο -3,1% και η Mazda επέδειξε σταθερότητα (+0,4). Κλείνοντας να πούμε, ότι συνεχίστηκε η ανοδική πορεία της Volvo (+3,4%), ενώ ο όμιλος Jaguar Land Rover κατέγραψε μία μικρή αύξηση της τάξης του 0,3%.