Ford Bronco: Έτοιμο να αμφισβητήσει το Jeep Wrangler (pics & vid)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ford Bronco: Έτοιμο να αμφισβητήσει το Jeep Wrangler (pics & vid)
Oι σχεδιαστές και οι τεχνικοί της Ford έκριναν, πολύ σωστά, ότι το Jeep Wrangler έχει μείνει πάρα πολύ καιρό χωρίς άμεσο αντίπαλο. Και παρουσίασαν το Bronco.

Μπορεί να μην το γνωρίζουμε διόλου στην Ευρώπη, όμως το Ford Bronco έχει μεγάλη ιστορία στις ΗΠΑ, που ξεκινά από το 1965 και εκτείνεται σε πρώτη φάση μέχρι το 1996.

insider

Το μοντέλο έκανε την εμφάνισή του αρχικά ως ανταγωνιστής του Jeep CJ-5, δηλαδή του Wrangler της εποχής. Και ενώ το Jeep διατήρησε τα χαρακτηριστικά ενός πρωτόλειου μεν αλλά πολύ ικανού 4Χ4 έως σήμερα, το Bronco στην πορεία εξώκειλε σε χαρακτήρα προς τα SUV και τελικά εξαφανίστηκε.

insider

Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία έξοδό τους στις αγορές, το μοντέλο επιστρέφει ακριβώς με το χαρακτήρα που το καθιέρωσε και για τον οποίο αγαπήθηκε, δηλαδή ως εξαιρετικά ικανό εκτός δρόμου όχημα και μάλιστα με τη δυνατότητα της αφαίρεσης των περισσότερων πάνελ του άνω αμαξώματος, ακριβώς όπως ορίζει ο κυρίαρχος αντίπαλος, το Jeep Wrangler.

insider

Keep it simple

Ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε μια αφαιρούμενη οροφή με ειδικές θήκες στο πορτμπαγκάζ που θα αποθηκεύονται τα κομμάτια της για open air feeling ή μιας υφασμάτινης αναδιπλούμενης που με το πάτημα ενός κουμπιού θα μπαίνει σε μια θήκη. Επίσης οι πόρτες είναι αφαιρούμενες για ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας ενώ προαιρετικά, μπορεί να γίνει παραγγελία να υπάρχει και δεύτερο τζάμι στο κάτω μέρος τους. Σχεδιαστικά το νέο Bronco είναι σαφές ότι αναφέρεται πολύ έντονα στο μοντέλο του 1965. Οι ρετρό πινελιές βρίσκονται παντού στο αμάξωμα, από τη μάσκα μέχρι τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα (τεχνολογίας LED φυσικά) και το πίσω μέρος με την ρεζέρβα που κρέμεται από την πίσω πόρτα. 

insider

Οδοστρωτήρας

Οι αναλογίες του αμαξώματος με τους κοντούς προβόλους, τους τεράστιους τροχούς με τα εκτός δρόμου ελαστικά και τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, δείχνουν ότι είναι πολύ ικανό πέρα από την άσφαλτο, ενώ οι διαστάσεις του είναι 4 μέτρα και 41,2 εκατοστά για τη δίθυρη έκδοση και 4 μέτρα και 81,3 εκατοστά για την πεντάθυρη έκδοση, μια σεβαστή διαφορά μήκους ανάμεσά τους. Κοινός παρονομαστής τα 29,4 εκατοστά για την απόσταση από το έδαφος. Το νέο Ford Bronco μπορεί να περάσει υδάτινο εμπόδιο με βάθος έως 85 εκατοστά και έχει γωνία προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής στις 43.2, 29 και 37.2 μοίρες αντίστοιχα. Σύμφωνα με τη Ford το νέο Bronco έχει ειδικά σχεδιασμένες αναρτήσεις από τη Bilstein, οι οποίες έχουν τεράστια ελευθερία άρθρωσης και ξεπερνά ακόμη και το Jeep Wrangler κατά 17%.

insider

Keep it simple 2

Στο εσωτερικό κυριαρχούν αποχρώσεις του καφέ, λίγο κίτρινο, μαύρο σε μερικά σημεία και... τέλος. Έχουν κάνει πολύ όμορφο πάντρεμα με τα χρώματα και τα δέρματα που έχουν χρησιμοποιηθεί ταιριάζουν απόλυτα μεταξύ τους. Οι σύγχρονες πινελιές εντοπίζονται στην τεράστια οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο, με 12 ίντσες διαγώνιο, η οποία φιλοξενεί το νέο σύστημα πολυμέσων της Ford με το όνομα SYNC4. Πιο κάτω τα χειριστήρια του κλιματισμού αποτελούνται από φυσικούς διακόπτες και βέβαια, υπάρχουν επιλογές για το σύστημα κίνησης του αυτοκινήτου, ανάλογα με τις συνθήκες.

insider

Ο οδηγός στο νέο Bronco έχει πρόσβαση σε ένα αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης που περιλαμβάνει πάρα πολλές, μη ασφαλτοστρωμένες διαδρομές για εκτός δρόμου οδήγηση και μάλιστα, έχουν και βαθμολογία με βάση τη δυσκολία τους. Επίσης στην ίδια οθόνη προβάλλει τις ενδείξεις του ένα σύστημα με κάμερες 360 μοιρών για τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου ακόμη και στα στενότερα περάσματα.

insider

Σε ο,τι αφορά το σύστημα τετρακίνησης, είναι κατ' επιλογήν και υπάρχει φυσικά κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, μαζί με ηλεκτρονικά κλειδώματα στα διαφορικά. Η ανάρτηση όπως προείπαμε προέρχεται από τη Bilstein και προαιρετικά, το Bronco μπορεί να εξοπλιστεί με μια υδραυλική ενεργή αντιστρεπτική στον πίσω άξονα που στα «δύσκολα» θα έχει τη δυνατότητα να αποσυνδεθεί και να ελευθερώσει ακόμη περισσότερο την ανάρτηση. Στόχος οι ανεξάντλητες εκτός δρόμου ικανότητες -και φυσικά το Jeep Wrangler.

Keep it easy -στα δύσκολα

Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε επτά προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Sport, Slippery, Sand, Baja, Mud / Ruts, Rock / Crowl και Eco, ενώ διαθέσιμο θα είναι και ένα πακέτο με διάφορα ηλεκτρονικά βοηθήματα για εκτός δρόμου. Ας πούμε, βρίσκουμε Trail Control, ένα ηλεκτρονικό σύστημα σαν Cruise Control για εκτός δρόμου κίνηση, το Turn Assist που κάνει το Bronco πολύ πιο ευέλικτο σε στενά περάσματα και το Trail One-Pedal Drive που μπορείς να ελέγξεις την κίνηση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού. Δεν χρειάζεται να πατάς φρένο δηλαδή και σύμφωνα με τη Ford, ο οδηγός θα μπορεί να είναι πολύ πιο ακριβής στις κινήσεις του αν ελέγχει το όχημα μόνο με το ένα του πόδι. 

insider

Με πολλά ή πολλά περισσότερα άλογα

Κάτω από το καπό θα υπάρχουν δύο επιλογές, ένας τετρακύλινδρος EcoBoost κινητήρας των 2.3 λίτρων με 270 ίππους και 420 Nm ροπής και ένας V6 των 2.7 λίτρων που αποδίδει 310 ίππους και 542 Nm ροπής. Οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων είναι είτε ένα χειροκίνητο των... επτά σχέσεων είτε ένα αυτόματο των δέκα σχέσεων! Ένας ακόμη τομέας που η Ford έδωσε μεγάλη βάση με το Bronco είναι αυτός της εξατομίκευσης.

insider

Το αυτοκίνητο έρχεται σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων, με πολλές επιλογές για συνδυασμούς και αξεσουάρ τοποθετημένα από την ίδια την εταιρεία, ενώ θα είναι διαθέσιμο σε πολλές εκδόσεις εξοπλισμού και με διάφορα πακέτα. Όλα τα τελευταία φυσικά θα διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η αποκάλυψη του νέου Ford Bronco έφερε την άμεση απάντηση της Jeep, που παρουσίασε ένα πρωτότυπο Wrangler – Τέρας, με την ονομασία Rubicon 392 Concept, θηριώδη κινητήρα 6,4 λίτρων με ισχύ 450 ίππων, τεράστιους τροχούς και ακόμα πιο υψηλές εκτός δρόμου δυνατότητες. Μας αρέσει αυτή η «κόντρα», ειδικότερα αν περάσει και τον Aτλαντικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider