Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus

Κάθεσαι εξαιρετικά άνετα, οδηγείς και ανακαλύπτεις ότι σχεδόν καμία εδαφική ανωμαλία δεν μπορεί να ενοχλήσει την ηρεμία και τη χαλαρωτική διάθεση που προσφέρει: Αυτή είναι σε πολύ αδρές γραμμές η ουσία της εξέλιξης του νέου C4 Cactus, το οποίο ξεκίνησε ως ένα ρηξικέλευθο αισθητικά πείραμα, για να συνεχίσει ως ένα ώριμο γνήσιο Citroen.

Ελλείψει νέου mainstream μοντέλου στην κατηγορία C, καθώς η παραγωγή του C4 δεν θα συνεχιστεί, το C4 Cactus επωμίζεται πλέον και το ρόλο του ανταγωνιστή των Megane και Focus.Έτσι στη νέα αυτή γενιά του, έχει αποκτήσει και κάποια επιπρόσθετα στοιχεία που συμβάλλουν σε αυτή τη μετεξέλιξη. Ένα από αυτά είναι η αισθητική του, που έγινε κάπως πιο συγκρατημένη εξωτερικά, διατηρώντας όμως όλα τα θετικά στοιχεία της νέας οικογενειακής ταυτότητας της Citroen. Παράλληλα, οι σχεδιαστές διεύρυναν το πλάτος και μείωσαν το ύψος των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω, χαμήλωσαν λίγο το αμάξωμα πάνω στις αναρτήσεις, κατέβασαν τα πλαστικά προστατευτικά στο τελείωμα των θυρών–καθώς πλέον δεν είναι Airbumps- και έδωσαν μια μεγαλύτερη κλίση στο πίσω μέρος.

Πιο ποιοτικό και με 12 συστήματα ασφάλειας

Εσωτερικά το C4 Cactus δείχνει λιγότερο αλλαγμένο, αλλά λόγω των νέων χρωματικών συνθέσεων και επενδύσεων, σαφώς πιο ποιοτικό. Οι δύο ψηφιακές οθόνες που παίζουν το ρόλο του πίνακα οργάνων και του κέντρου χειρισμού του συστήματος πολυμέσων παραμένουν ως είχαν. Ποτηροθήκες έχουν προστεθεί και τα καθίσματα έχουν αλλάξει και πλέον έχουν πιο παχύ και εξελιγμένο αφρώδες υλικό, περισσότερες στρώσεις επένδυσης και το ονοματεπώνυμο Advanced Comfort για να τα χαρακτηρίζει.

Καθώς οι εξωτερικές διαστάσεις (με μήκος 4,17 μέτρα) και το μεταξόνιο δεν έχουν μεταβληθεί, οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι για τέσσερα άτομα και ανεκτοί για πέντε, με τον όγκο του πορτ μπαγκάζ να φτάνει στα 358 λίτρα, τιμή στο μέσο όρο του ανταγωνισμού. Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι το Cactus είναι πολύ συμπαγές, το μικρότερο σε μήκος μοντέλο της κατηγορίας και ταυτόχρονα εξαιρετικά ελαφρύ. Κατά μέσο όρο, 150 κιλά λιγότερα από τον ανταγωνισμό του.

Η πιο σημαντική ίσως εξέλιξη στο νέο μοντέλο, αφορά την ύπαρξη νέας τεχνολογίας αμορτισέρ, με την ονομασία Progressive Hydraulic Cushions. Η ανάρτηση παραμένει η γνωστή με ημιάκαμπτο άξονα πίσω και γόνατα εμπρός, τώρα όμως τα αμορτισέρ έχουν τόσο στη φάση της συμπίεσης όσο και της επαναφοράς υδραυλικά stop, ώστε να μην εμφανίζεται θόρυβος και απότομα χτυπήματα όταν εξαντλείται το όριο της λειτουργικής τους διαδρομής.

Χαλαρωτικό παντού και πάντα

Πως όμως εκφράζονται όλα τα παραπάνω στην οδήγηση; Πολύ θετικά είναι η απάντηση. Με γνώμονα την άνεση, το νέο C4 Cactus είναι μια πραγματική αποκάλυψη. Η ανάρτηση είναι εντυπωσιακή στην απορρόφηση των ανωμαλιών και ταυτόχρονα αθόρυβη, τα καθίσματα πραγματικές πολυθρόνες –χωρίς όμως πλευρική στήριξη- ενώ και η βελτιωμένη ηχομόνωση με νέα υλικά απορρόφησης, κρύσταλλα και ελαστικές τσιμούχες στις πόρτες κάνουν εξαιρετική δουλειά. Το νέο Cactus δείχνει επίσης πιο στιβαρό από τον πρόγονό του αν και δεν είναι το αυτοκίνητο που προτείνεται για να ευχαριστηθείς οδήγηση σε συνεχείς στροφές.

Διεύρυνση της γκάμας

Στα μηχανικά μέρη οι κινητήρες των γνωστών οικογενειών PureTech βενζίνης και BlueHDi diesel, προσφέρουν τις υπηρεσίες τους με κυβισμό 1.2 και 1.6 λίτρα αντίστοιχα. Οι ιπποδυνάμεις στην περίπτωση των PureTech ξεκινούν από τους 82 και μέσω των 110 φτάνουν στους 130 ίππους, ενώ των BlueHDi είναι 100 και 120 ίπποι. Τα διαθέσιμα κιβώτια είναι πέντε σχέσεων χειροκίνητα, στις εκδόσεις 82 ίππων βενζίνης και 100 ίππων diesel, έξι σχέσεων χειροκίνητα και έξι σχέσεων αυτόματα EAT6. Επίσης προαιρετικά θα προσφέρεται η δυνατότητα εξοπλισμού με το σύστημα των διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης του συστήματος Grip Control.

Εμείς στη Μασσαλία οδηγήσαμε μόνο τις turbo εκδόσεις βενζίνης, με 110 και 130 ίππους, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και χειροκίνητο αντίστοιχα. Πιο συμβατή λύση με το χαρακτήρα του μοντέλου είναι αυτή των 110 ίππων, με το αυτόματο κιβώτιο, χωρίς όμως να σημαίνει ότι και η 130 δεν έχει πλεονεκτήματα, όπως τη δυνατότητα να εξασφαλίζει πιο άμεσο προσπέρασμα.

Άνετο αλλά και προσιτό

Στη χώρα μας το νέο Citroen C4 Cactus θα έρθει στο τέλος Μαρτίου, σε τιμές ανάλογες του υφιστάμενου μοντέλου, δηλαδή εξόχως ανταγωνιστικές, καθώς η έκδοση με τον κινητήρα των 82 ίππων ξεκινά από τις 14.500 ευρώ.

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus
Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider