Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)

Σε μια κατηγορία που ήταν από τις πρωτοπόρους, αυτή των συμπαγών SUV και 4Χ4, η Mitsubishi βρέθηκε τα τελευταία χρόνια θεατής μιας πρωτόγνωρης έκρηξης των ανταγωνιστικών της προτάσεων. Έχοντας στην ουσία μόνο το ASX, με ελάχιστες εκδόσεις και παρωχημένη σχεδίαση να αντιπαρατάξει, έχανε συνεχώς έδαφος σε πωλήσεις αλλά και φήμη, καθώς μια γενιά σχεδόν νέων οδηγών «ανατράφηκε» χωρίς ανταγωνιστική πρόταση από την ιαπωνική μάρκα.

Την κατάσταση αυτή έρχεται να αλλάξει το νέο Eclipse Cross, το οποίο διαθέτει αμάξωμα μήκους 4,4 μέτρων με έντονα σπορ χαρακτήρα, σύγχρονη αισθητική και στοιχεία κουπέ σχεδίασης που συμβάλλουν στο δυναμισμό του συνόλου.

Το εσωτερικό του Eclipse Cross είναι εξίσου ενδιαφέρον, με το ταμπλό να χωρίζεται σε δύο τμήματα, ένα που διαθέτει τις πληροφορίες στο άνω μέρος, και ένα τα χειριστήρια ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου στο κάτω. Τα υλικά είναι ποιοτικά και η συναρμογή τυπικά ιαπωνική δίχως κανενός είδους τριγμούς ή θορύβους ακόμα και σε σκληρή χρήση εκτός δρόμου. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 7 ιντσών πολλαπλών λειτουργιών, με δυνατότητα σύνδεσης με έξυπνο τηλέφωνο αλλά και λειτουργία Apple Car Play ή Android Auto - το σύστημα Android δεν είναι ακόμα ενεργό στη χώρα μας. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει και ηχοσύστημα της Rockford Fosgate.

Το Eclipse Cross διατίθεται προς το παρόν με ένα νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.500 κ.εκ., που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής. Υπάρχουν επίσης εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς. Η έκδοση 2WD εφοδιάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και η τετρακίνητη με ένα αυτόματο CVT.

Το σύστημα τετρακίνησης S-AWC της Mitsubishi είναι εξαιρετικά αποδοτικό όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου. Κατανέμει την απαραίτητη ροπή στους πίσω τροχούς με γνώμονα το πάτημα του γκαζιού, την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις συνθήκες οδήγησης. Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, στα οποία δίνεται η δυνατότητα επιλογής μέσω επιλογέα στην κεντρική κοσόλα: AUTO, SNOW και GRAVEL για καθημερινή οδήγηση, οδήγηση σε χιόνι ή δύσκολες συνθήκες σε χώμα και λάσπη αντίστοιχα. Στην πράξη ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται την εμπλοκή του συστήματος 4x4, απλώς οδηγεί και το αυτοκίνητο ανταποκρίνεται ιδανικά σε κάθε είδος δρόμου.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, οι επιταχύνσεις από στάση έως 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνονται σε 10.3’’ και 9.8’’ αντίστοιχα για τις εμπροσθοκίνητες και για τις τετρακίνητες εκδόσεις, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι υψηλή, στα 200 χλμ./ώρα.

Το νέο Mitsubishi είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας σε τιμές που ξεκινούν από τις στις 24.900 ευρώ για την έκδοση Inform 1.5Petrol MT 2WD, ανεβαίνουν στις 27.500 ευρώ για την έκδοση Invite Plus MT 2WD και καταλήγουν στις 35.950 ευρώ της κορυφαίας Intense Plus CVT 4WD.

Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)
Eclipse Cross, το μέλλον της Mitsubishi (pics & vid)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider