Έκπληξη με υβριδικά diesel από την Mercedes

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Έκπληξη με υβριδικά diesel από την Mercedes

Για πρώτη φορά στην ιστορία της η γερμανική μάρκα θα συνδυάσει το νέο της τετρακύλινδρο δίλιτρο κινητήρα turbo diesel με τον κωδικό OM 654 με έναν ηλεκτρικό, σε ένα νέο υβριδικό σύστημα τρίτης γενιάς. Την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι κατασκευαστές απομακρύνονται από την κατασκευή νέας γενιάς κινητήρων diesel, η Mercedes δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης» και βασίζει σε αυτούς το μέλλον της.

Σύμφωνα πάντα με την Mercedes, τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι το επόμενο βήμα στο μακρύ δρόμο προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων, καθώς συνδυάζουν την καθαρή ηλεκτρική λειτουργία σε μικρές αποστάσεις στην πόλη και τη μεγάλη αυτονομία του κινητήρα εσωτερικής καύσης στα μεγάλα ταξίδια.

Τα πρώτα μοντέλα, τα οποία θα είναι επαναφορτιζόμενα και θα ενταχθούν στη γκάμα των E-Class και C-Class, θα κάνουν την παρουσία τους για πρώτη φορά στις 6 Μαρτίου στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ οι πωλήσεις τους θα ξεκινήσουν προς το τέλος του καλοκαιριού του 2018.

Οι νέες plug in hybrid E-Class και C-Class θα διαθέτουν τον diesel κινητήρα των 194 ίππων καθώς και έναν ηλεκτρικό 122 ίππων, με μέγιστη ροπή 440 Nm. Μια συστοιχία μπαταριών 13,5 KWh θα παρέχει την απαραίτητη ενέργεια και θα μπορεί να φορτίζει τόσο εξωτερικά, όσο και κατά το φρενάρισμα ή τη λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η συνδυασμένη ισχύς των δύο μονάδων κίνησης στις υβριδικές E και C – Class δεν έχει ανακοινωθεί, ωστόσο αναμένεται να φτάνει περίπου στους 250 με 300 ίππους και η μέση κατανάλωση να παραμένει κάτω από τα 2.0 λίτρα diesel ανά 100 χιλιόμετρα. Αμφότερα τα μοντέλα θα διατίθενται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Τα δύο υβριδικά μοντέλα θα μπορούν να φορτιστούν σε λιγότερες από 3 ώρες με οικιακό φορτιστή 7,5 Kw ή σε περίπου 7 ώρες σε απλή οικιακή παροχή. Με γεμάτες τις μπαταρίες, η αυτονομία σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία θα φτάνει στα 50 χιλιόμετρα, ενώ θα υπάρχουν τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα οποία θα μπορεί να επιλέξει ο οδηγός.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι για καλύτερη διαχείριση της ισχύος, το υβριδικό σύστημα θα είναι διασυνδεδεμένο με το σύστημα πλοήγησης, ώστε ανάλογα με τα στοιχεία που θα λαμβάνει για τη διαδρομή να επιλέγει το ιδανικό ενεργειακά τρόπο λειτουργίας. Επίσης θα λαμβάνει στοιχεία από τους αισθητήρες, τις κάμερες και τα ραντάρ του αυτοκινήτου για το φόρτο της κυκλοφορίας και την ταχύτητα των προπορευόμενων οχημάτων.

Η κίνηση αυτή της Mercedes αναμένεται να δώσει νέα «πνοή» στους κινητήρες diesel, των οποίων το μερίδιο πωλήσεων συνεχώς μειώνεται στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτό που μένει να δούμε είναι αν και άλλοι κατασκευαστές θα ακολουθήσουν το παράδειγμά της, ειδικά Γερμανοί και Γάλλοι που έχουν πολύ μεγάλη παράδοση στην κατασκευή diesel.

Έκπληξη με υβριδικά diesel από την Mercedes
Έκπληξη με υβριδικά diesel από την Mercedes

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider