Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)

Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)

Ελάχιστα πιο μεγάλο αλλά πολύ πιο άνετο, ελαφρύτερο, πάντα εστιασμένο στην απόλαυση της οδήγησης αλλά και πολύ πιο εξοπλισμένο, παρουσιάστηκε το νέο Ford Focus τέταρτης γενιάς.

Αισθητικά το αυτοκίνητο διαφοροποιείται σημαντικά, με έντονες ακμές και οριζόντια τοποθετημένα πίσω φώτα να τονίζουν τη σπορ πλευρά του και να συνθέτουν ένα πολύ πιο συμπαγές σύνολο. Το μήκος έχει αυξηθεί μόλις κατά 1,8 χιλιοστά, φτάνοντας στα 4,378 μέτρα, ωστόσο το μεταξόνιο έχει αυξηθεί πάνω από 5 εκατοστά με άμεσο όφελος για το χώρο επιβατών και αποσκευών. Το μεγάλο πλάτος των 1,82 μέτρων και το μικρότερο ύψος, συμβάλλουν και αυτά στην ακόμα πιο σύγχρονη και στιβαρή εικόνα.

Το νέο πλαίσιο C2 έφερε σημαντική αύξηση της στιβαρότητας του αμαξώματος, κατά 20%, ενώ η και κάποια «τρικ» στη σχεδίαση, έχουν καταστήσει το νέο Focus ένα από τα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,27 για το πεντάθυρο μοντέλο και 0.25 για το τετράθυρο. Ταυτόχρονα, έχει μειωθεί το βάρος, σε ορισμένες εκδόσεις έως και 88 κιλά, με άμεσο όφελος στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις και την κατανάλωση.

Το εσωτερικό ακολουθεί την αφαιρετική λογική του Fiesta με τη μεγάλη οθόνη 8’’ του συστήματος πολυμέσων SYNC3 να ξεχωρίζει, ενώ για πρώτη φορά από τη Ford προσφέρεται και η δυνατότητα τοποθέτησης head up display. Τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης είναι εντυπωσιακά και σε αριθμό και σε δυνατότητες, ενώ για πρώτη φορά στη γκάμα του Focus θα προσφέρονται τρία ή πέντε ανάλογα με την έκδοση διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, καθώς και ηλεκτρικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.

Μεγάλη θα είναι και η γκάμα των αμαξωμάτων, με το τετράθυρο να προσφέρεται σε ορισμένες μόνο αγορές και το πεντάθυρο να διατίθεται εκτός από την κλασική hatchback, σε εκδόσεις Active και Wagon. Η Active θα διαθέτει αμάξωμα με 3 εκατοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και θα αποτελεί την crossover επιλογή, ενώ το Wagon θα είναι σημαντικά μακρύτερο, με μήκος 4,668 μέτρα και τεράστιο χώρο αποσκευών.

Τα επίπεδα εξοπλισμού για το πεντάθυρο θα είναι τα γνωστά Trend, Titanium, ST – Line, και Vignale. Στα μηχανικά μέρη οι γνωστοί κινητήρες turbo βενζίνης των 1.0 και 1.5 λίτρων θα είναι πλέον 10% πιο οικονομικοί και θα αποδίδουν ο πρώτος 85, 100 ή 125 ίππους και ο δεύτερος 150 ή 182 ίππους. Στο στρατόπεδο των diesel ο 1.5 λίτρων turbo κινητήρας θα αποδίδει 95 ή 120 ίππους ενώ ο δίλιτρος turbo 150 ίππους. Εκτός από χειροκίνητα κιβώτια έξι σχέσεων, στο νέο Focus θα κάνει την εμφάνισή του και ένα πολύ προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, που θα προσφέρεται με όλους τους κινητήρες σε κάποιες από τις εκδόσεις ισχύος τους.

Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)
Το ολοκαίνουριο Ford Focus βάζει υποψηφιότητα κορυφής (pics)

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider