Η πανδημία του κορονοϊού ανέτρεψε και εκτροχίασε κάθε ήπια ανάκαμψη της οικονομίας. Κάθε ισορροπία διαταράχτηκε. Σχεδόν κάθε επαγγελματικός κλάδος έχει λίγο-πολύ επηρεαστεί. Και φυσικά ο ελληνικός τουρισμός δεν μπορούσε να μείνει ανέγγιχτος. Τα περιοριστικά μέτρα “πάγωσαν” και ανέβαλλαν κατά πολύ την έναρξη της φετινής καλοκαιρινής σεζόν.
Με δεδομένο ότι η βιομηχανία του τουρισμού συνεισφέρει πολλά στην οικονομία της Ελλάδας, ο κίνδυνος της επερχόμενης ύφεσης είναι αναμενόμενος. Ο τουρισμός μπορεί επανεκκινήθηκε νωχελικά, αλλά η “παρτίδα” δεν έχει κερδηθεί και οι Έλληνες επιχειρηματίες βρίσκονται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης για να σώσουν ό,τι μπορεί να σωθεί.
Σε μια τέτοια εποχή, που ήρθαν τα πάνω κάτω, όπως και σε κάθε κρίση, υπάρχουν Έλληνες που προσπαθούν να βρουν διεξόδους, να καινοτομήσουν και έτσι να προσφέρουν με το δικό τους τρόπο σε όλο το σύνολο. Αντί να κάνουν ένα φοβισμένο βήμα πίσω, κάνουν πολλά μπροστά, βρίσκοντας λύσεις και απαντήσεις σε χρόνια ερωτηματικά.
Με σκοπό την ενίσχυση του τουρισμού στην Ελλάδα, έφτιαξαν το thegreeks.com την πιο εξελιγμένη travel booking πλατφόρμα παγκοσμίως. Η ομάδα του thegreeks.com δημιούργησε ένα έξυπνο σύστημα, το οποίο βρίσκει τα καλύτερα πακέτα διακοπών για κάθε πιθανή ημερομηνία σε κάθε πιθανό προορισμό. Θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν πακέτα διακοπών τεχνητής νοημοσύνης, καθώς συγκεντρώνει αλγοριθμικά όλους τους καλύτερους συνδυασμούς πτήσεων και ξενοδοχείων για κάθε πιθανή ημερομηνία και ώρα και για κάθε διαθέσιμο κατάλυμα. Έτσι, ο κάθε ταξιδιώτης θα ξέρει ότι έχει κάνει την καλύτερη δυνατή επιλογή που μπορούσε να κάνει, διαλέγοντας ανάμεσα από όλους τους πιθανούς συνδυασμούς, χωρίς να χρειαστεί να ψάξει μόνος του όλες τις πτήσεις και τις τιμές των ξενοδοχείων της περιοχής που θέλει να επισκεφθεί. Με το thegreeks.com θα έχει έτοιμες λύσεις και απαντήσεις, κάνοντας την οργάνωση των διακοπών του όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για όλα τα μέρη του κόσμου, πανεύκολη και πιο οικονομική.
Μέχρι τώρα οι τουρίστες είχαν δύο επιλογές. Η μία ήταν να κλείσουν τις διακοπές τους μέσω των πακέτων που πρόσφεραν ξένοι tour operators ή να χαθούν μέσω στο χάος του διαδικτύου και να κλείσουν τα πάντα μόνοι τους, πέφτοντας σε παγίδες και σε λάθη που πιθανότατα τους κόστιζαν πολύ. Στα τουριστικά γραφεία μπορούσαν να βρουν ελάχιστα πακέτα σε πολύ συγκεκριμένες ημερομηνίες, για κάθε προορισμό. Με το thegreeks.com μπορεί να βρει όλα τα πιθανά πακέτα. Ακόμη και νησιά όπως η Μήλος και η Πάρος για παράδειγμα, που είχαν αποκλειστεί από τα πακέτα των tour operators, τώρα με την πλατφόρμα των thegreeks.com, για τη Μήλο υπάρχει δίοδος από 22 χώρες της Ευρώπη, ενώ για την Πάρο από 32 χώρες.
Αυτή τη στιγμή στην πλατφόρμα υπάρχουν περισσότερο από 2 εκατομμύρια συνδυασμοί για 92 προορισμούς σε περισσότερα από 2 χιλιάδες καταλύματα και πάνω από 2,500 πτήσεις. Πλέον με το thegreeks.com οι ταξιδιώτες μπορούν να συγκρίνουν τιμές και να βρουν την πιο συμφέρουσα για αυτούς επιλογή. Έτσι, το ταξίδι γίνεται πιο οικονομικό και η κράτηση πιο εύκολη.
Πρόκειται για μια ελληνική ιδιωτική πρωτοβουλία που καινοτομεί σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς μέχρι σήμερα δεν υπήρχε αντίστοιχη πλατφόρμα που να απλοποιεί σε τέτοιο βαθμό την οργάνωση των ταξιδιών.
Το συγκεκριμένο project ξεκίνησε να στήνεται περίπου πριν από 2 χρόνια. Με το ξέσπασμα του κορονοϊού και βλέποντας τα προβλήματα που έρχονται στις ελληνικές επιχειρήσεις, τον τουρισμό και κατ’ επέκταση της οικονομίας της χώρας, οι thegreeks συνειδητοποίησαν ότι τώρα ήταν η στιγμή που έπρεπε να δράσουν. Γιατί ακριβώς τώρα ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται περισσότερη στήριξη από ποτέ.
Με τη διευκόλυνση των τουριστών και με τη διασφάλιση της εμπιστοσύνης τους, οι δημιουργοί της πλατφόρμας ελπίζουν να προσελκύσουν ολοένα και περισσότερο ξένο κόσμο σε ελληνικούς προορισμούς. Με αυτή την πρωτοβουλία δίνουν τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε από κάθε μέρος της γης να έρθει στην Ελλάδα εύκολα και σε ανταγωνιστικές τιμές. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να επιλέξει προορισμό, τον μήνα και πόσες μέρες επιθυμεί να μείνει και μπροστά του θα ανοίξουν εκατοντάδες επιλογές σε πακέτα διακοπών που περιλαμβανουν τη μεταφορά και τη διαμονή.
Ο τουρισμός για τη χώρα μας βρισκόταν και θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, γι αυτό πρέπει να ελίσσεται, να εξελίσσεται και να δίνει εναλλακτικές στους ταξιδιώτες. Με τη νέα αυτή πλατφόρμα η τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας εκσυγχρονίζεται, μετασχηματίζεται ψηφιακά και προσφέρει ένα νέο δίκτυο προώθησης και “πώλησης” ανταγωνιστικών ταξιδιών στους ξένους τουρίστες, χωρίς να εξαρτάται από ξένους μεσάζοντες.
Είναι μια δράση της Ελλάδας για την Ελλάδα, αλλά και της Ελλάδας για όλο τον κόσμο, που σε κάθε περίπτωση αξίζει να υποστηριχθεί από όλους μας με κάθε δυνατό τρόπο. Φυσικά, εκτός από τους ξένους τουρίστες, μπορεί ο καθένας από εμάς να κλείσει το πακέτο διακοπών του μέσω των thegreeks.com, κάνοντας τις διακοπές του πιο συμφέρουσες από ποτέ, βρίσκοντας κάθε πιθανό συνδυασμό πτήσης και καταλύματος που θα μπορούσε να έχει.
Ο κορονοϊός έφερε στο προσκήνιο τον ψηφιακό μετασχηματισμό του τουρισμού και οι thegreeks.com χωρίς να χάσουν χρόνο το έκαναν πράξη.
Σε μια εποχή που δεν υπάρχει το απαραίτητο budget για διαφήμιση, τέτοιες ενέργειες χρειάζονται τη στήριξη καθενός ξεχωριστά και πόσο μάλλον των Ελλήνων του εξωτερικού που αποτελούν τον καλύτερο διαύλο για να επικοινωνηθεί μια ελληνική πρωτοβουλία στο εξωτερικό.
Ένα like στη σελίδα, ένα share, ένα invite στη σελίδα ή ένα tag μπορούν να συμβάλλουν στη διάδοση αυτού του καινοτόμου ελληνικού project σε παγκόσμιο επίπεδο. Υπάρχει επίσης, η δυνατοτητα να μπει frame στη φωτογραφία προφίλ του facebook (τα βήματα είναι απλά. Πατάς ενημέρωση φωτογραφίας προφίλ-προσθήκη πλαισίου-και στην αναζήτηση γράφεις “support thegreekscom - χρήση εικόνας προφίλ”). Κάποτε τα νέα διαδίδονταν από “στόμα σε στόμα”, πλέον από “λογαριασμό σε λογαριασμό”.
Επισκέψου τη σελίδα του στο facebook και στο Instagram, ενώ πατώντας εδώ μπορείς να κλείσεις το δικό σου πακέτο.