Η καμπάνια “Novibet Θέλω” από τη Novibet απέσπασε το Silver Εffie, στην κατηγορία ‘Τυχερά Παιχνίδια’. Η Novibet γίνεται η πρώτη online gaming εταιρεία που βραβεύεται με Βραβείο Effie για τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα της επικοινωνιακής της καμπάνιας.
Η Novibet έχει πάντα ως στόχο να προσφέρει στον χρήστη το παιχνίδι «όπως θα ήθελε να είναι». Γι΄ αυτό και πάντα “ακούει” και εκπληρώνει τα “θέλω” των παικτών. Έτσι, η καμπάνια “Novibet Θέλω» ήρθε την προηγούμενη σεζόν για να κάνει σύνθημα αυτό που ζητάει το κοινό από την εμπειρία διασκέδασης. Με τη διασκευή του πασίγνωστου “Freed from Desire”, ενός τραγουδιού που ακούγεται σε όλα τα γήπεδα του κόσμου, το “Novibet Θέλω” έγινε πλέον σύνθημα στα γήπεδα και τις παρέες φιλάθλων σε όλη την Ελλάδα.
Η μεγάλη επιτυχία της καμπάνιας ‘Novibet Θέλω’ δε βασίστηκε αποκλειστικά στη δημιουργική ιδέα, καθώς εκπλήρωσε και ξεπέρασε τους στόχους που είχαν τεθεί από την εταιρεία σε εμπορικό επίπεδο. Η συγκεκριμένη καμπάνια βοήθησε σημαντικά να επιτευχθεί σημαντική αύξηση νέων εγγραφών και αύξηση της ενεργής βάσης αθλητικού στοιχήματος στην online πλατφόρμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δείκτης αρεσκείας της καμπάνιας ξεπέρασε κατά 10% το μέσο όρο των επικοινωνιών του κλάδου.
Ταυτόχρονα, η επικοινωνιακή καμπάνια ‘Novibet Θέλω’ σημείωσε πρωτοφανές ποσοστό αναγνωρισιμότητας του brand που αγγίζει το 84% (σ.σ.: +29 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το μέσο όρο των διαφημίσεων στην ελληνική τηλεόραση)*.
Την καμπάνια υλοποίησε η 4Wise Monkeys.
*Πηγή: Kantar Brand Equity & Ad Tracker Study, November 2023