Παίρνει μπρος η σιδηροδρομική σήραγγα Σεπολίων

Κώστας Κετσιετζής
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Παίρνει μπρος η σιδηροδρομική σήραγγα Σεπολίων

Ένα έργο που στοιχειώνει τα συρτάρια του ΟΣΕ και του υπουργείου Υποδομών εδώ και σχεδόν 14 χρόνια μπαίνει επιτέλους σε τροχιά υλοποίησης. Ο λόγος για την κατασκευή της σιδηροδρομικής σήραγγας Σεπολίων που θα ενώσει επιτέλους μια από τις συνοικίες της πρωτεύουσας, την οποία σήμερα χωρίζουν στα δύο οι γραμμές του τραίνου.

Το έργο, ένα από τα ελάχιστα μεγάλα κατασκευαστικά έργα που δημοπρατούνται αυτή την περίοδο, το διεκδίκησαν όλες οι μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες της χώρας με την καλύτερη προσφορά να προέρχεται από τον όμιλο της Intrakat με σημαντική έκπτωση της τάξης του 45,71% επί του προϋπολογισμού ύψους 122 εκατ. ευρώ.

Βάσει του σχεδιασμού θα κατασκευαστεί τετραπλός σιδηροδρομικός διάδρομος μήκους 2,36 χιλιομέτρων στο οποίο περιλαμβάνεται υπόγεια σήραγγα μήκους 1,9 χιλιομέτρων από την έξοδο του σιδηροδρομικού σταθμού Αθηνών (Σταθμός Λαρίσης) μέχρι τις Τρεις Γέφυρες. Οι εργασίες σχεδιάζεται να ξεκινήσουν εντός του 2018 και να ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2020.

Το έργο κρίνεται ιδιαίτερα σημαντικό και αυτό γιατί όχι μόνο ενισχύει την σιδηροδρομική σύνδεση μέσω μιας τετραπλής γραμμής που θα εξυπηρετεί τα υπεραστικά και τα προαστιακά τραίνα αλλά θα συνδέσει τα Σεπόλια, ενώ πάνω από την σήραγγα θα δημιουργηθούν χώροι πρασίνου, ποδηλατοδρόμοι και πάρκα.

Η κατασκευή της νέας γραμμής θα γίνει σε δύο στάδια για να μην διακοπεί η κυκλοφορία από και προς τον Σταθμό του ΟΣΕ.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider