Αύξηση 32,7% παρουσίασαν οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του Νοεμβρίου, λίγες μέρες δηλαδή πριν από την έναρξη του δεύτερου lockdown, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen.
Σημειώνεται πάντως ότι η αύξηση των πωλήσεων ήταν λιγότερο έντονη σε σύγκριση με εκείνη που παρατηρήθηκε την αντίστοιχη εβδομάδα πριν την αναστολή της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στο πρώτο lockdown. Υπενθυμίζεται ότι την εβδομάδα εκείνη (που τελείωσε στις 15 Μαρτίου) οι πωλήσεις είχαν εκτοξευτεί κατά 85%.
Αναλυτικά σύμφωνα με τα στοιχεία της Νielsen, για την εβδομάδα που τελείωσε στις 8 Νοεμβρίου, τα hypermarkets (καταστήματα άνω των 2,500 τ.μ.) αναπτύχθηκαν κατά 48,1%, ενώ τα large supermarkets (καταστήματα 1000-2499 τ.μ.) κατά 35,2%.
Αύξηση 33,9% στη Θεσσαλονίκη
Ειδικότερα στο νομό Θεσσαλονίκης, ο οποίος βρισκόταν ήδη εκείνη την εβδομάδα σε τοπικό lockdown,οι πωλήσεις να παρουσίασαν ρυθμό ανάπτυξης 33,9%.
Θετική ήταν η τάση των πωλήσεων στον νομό και την προηγούμενη εβδομάδα οπότε και ανακοινώθηκε το τοπικό lockdown, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,4%. Υπενθυμίζεται ωστόσο ότι η συγκεκριμένη εβδομάδα περιλαμβάνει και το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου.