Μία νέα καμπάνια έχει ξεκινήσει η Micosoft, η οποία θέλει να «πείσει» τους χρήστες της πως η εφαρμογή «Teams» δεν είναι ένα εργαλείο μόνο για την τηλεργασία και τα επαγγελματικά meeting, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί πιο δυναμικά apps όπως το Slack και το Zoom.
Με αφορμή την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο την Παρασκευή 23/7, η εταιρεία τεχνολογίας παρουσίασε σήμερα ένα νέο τηλεοπτικό σποτ με το οποίο στοχεύει να δείξει πως όλοι, όχι μόνο οι επαγγελαμτίες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τηνεφαρμογή για να «συνδεθούν» από όπου και αν βρίσκονται.
Στο σποτ δείχνει ανθρώπους που είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν στο Τόκιο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όμως αναγκάστηκαν να ακυρώσουν τα σχέδια τους λόγω Covid. Η διαφήμιση τους δίνει μία «γεύση» για το πως θα ήταν αν τα είχαν καταφέρει.