Στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου μπαίνει η αλυσίδα καφεστίασης Coffee Island, η οποία στις 27 Ιουλίου ξεκίνησε τη συνεργασία της με τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
Στα ράφια της αλυσίδας σε όλη τη χώρα, οι καταναλωτές θα βρίσκουν κωδικούς του καφεκοπτείου στις κατηγορίες καφέ, κάψουλας, espresso, ελληνικού και φίλτρου. Στα πλάνα της εταιρείας πάντως είναι η διεύρυνση της παρουσίας της στα σούπερ μάρκετ και με νέες συνεργασίες το επόμενο διάστημα.
«Με την είσοδό της στο οργανωμένο λιανεμπόριο, η Coffee Island ενισχύει περαιτέρω την ηγετική της θέση στην Ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές που επιλέγουν τα supermarket Σκλαβενίτης, να προμηθεύονται τον αγαπημένο τους καφέ μέσα από ένα ακόμη κανάλι διανομής» σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος προσθέτοντας:
«Είναι απολύτως σαφές ότι η εδραίωση και διατήρηση της ηγετικής θέσης του brand στην τρίτη δεκαετία ζωής του δεν οφείλεται μόνον στην κορυφαία ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και στο σπουδαίο έργο που επιτελούν οι άνθρωποί μας και το δίκτυο συνεργατών μας».
Yπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με όσα είχε επισημάνει ο κ. Κωνσταντινόπουλος στο insider.gr οι επενδύσεις της εταιρείας για φέτος αναμένεται να αγγίξουν τα 3,5 εκατ. ευρώ ενώ το 2020 και παρά την πανδημία η αλυσίδα κατέγραψε αύξηση στις πωλήσεις της.
Η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για το τρέχον έτος, όπως επισημαίνεται, περιλαμβάνει την ανάπτυξη του δικτύου με άνοιγμα νέων καταστημάτων και καναλιών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τη διεύρυνση του πελατειακού κοινού και την αύξηση της διείσδυσης και της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων σε νέους καταναλωτές, καθώς και την ενίσχυση της θέσης του brand στο οργανωμένο λιανεμπόριο.