Βρετανία: Άνοιξε η τουριστική έκθεση World Trade Market - Σημαντική αγορά για τους Έλληνες

Newsroom
Viber Whatsapp
Μοιράσου το
Βρετανία: Άνοιξε η τουριστική έκθεση World Trade Market - Σημαντική αγορά για τους Έλληνες
Αγαπημένοι ελληνικοί προορισμοί για τους Βρετανούς είναι η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Χαλκιδική, η Κεφαλλονιά, η Ρόδος, η Κως και η Σκιάθος.

Άνοιξε τις πύλες της σήμερα στο Λονδίνο μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις. Η World Trade Market (WTM), που πέρυσι είχε αναβληθεί λόγω της πανδημίας, επανέρχεται εφέτος, σε υβριδική μορφή (1-3/11 με φυσική παρουσία και 8-9/11 διαδικτυακά).

Για την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μία εξαιρετικά σημαντική αγορά, δεδομένου ότι ήταν η πρώτη χώρα σε αεροπορικές αφίξεις το 2019, δηλαδή στην προ-covid εποχή. Υπολογίζεται ότι το 2018 οι αφίξεις από το Ηνωμένο Βασίλειο ξεπέρασαν τα 3.840.000, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία των αεροδρομίων.

Αγαπημένοι ελληνικοί προορισμοί για τους Βρετανούς είναι η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Χαλκιδική, η Κεφαλλονιά, η Ρόδος, η Κως και η Σκιάθος.

Όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασίλειου και Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη, «η ελληνική συμμετοχή αριθμητικά είναι όση κάθε χρονιά παρά τα αυστηρά μέτρα της έκθεσης για τήρηση των αποστάσεων στα περίπτερα των συνεκθετών, δηλώνοντας το ενδιαφέρον και την ανάγκη για επιστροφή στην κανονικότητα».

«Από την πλευρά του ΕΟΤ έχουμε προγραμματίσει πολλές συναντήσεις με την τοπική αγορά, που ενδιαφέρεται να γνωρίσει τη νέα διευθύντρια του Γραφείου ΕΟΤ Ην. Βασίλειου και Ιρλανδίας και φυσικά τον νέο υπουργό Τουρισμού», σημείωσε η κ.Σκαρβέλη, η οποία ανέλαβε πρόσφατα τη θέση της προϊσταμένης στο Γραφείο του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας. «Έχουμε επίσης, μεταξύ άλλων, προγραμματίσει πολλές συνεντεύξεις στα media με την ευκαιρία της έκθεσης για προβολή της Ελλάδας και των ελληνικών προορισμών», πρόσθεσε η ίδια.

Με την πανδημία η πτώση των αφίξεων το 2020 από το Ηνωμένο Βασίλειο άγγιξε το 71,3% συγκριτικά με το 2019 και παρότι, όπως τόνισε η κ. Σκαρβέλη, «δεν έχουμε ακόμη όλα τα στοιχεία για το 2021, φαίνεται πως σε σχέση με το 2020 ο αριθμός των αφίξεων έχει αυξηθεί σημαντικά».

«Η WTM θα λειτουργήσει υβριδικά αυτήν τη χρονιά. Από την 1η έως τις 3/11 θα έχουμε επαφές διά ζώσης και από τις 8 έως τις 9/11 θα γίνονται επαγγελματικές συναντήσεις διαδικτυακά. Από την πλευρά των εκθετών υπάρχει μείωση και το βλέπουμε στον χώρο της έκθεσης που έχει μειωθεί αισθητά. Πολλοί υπερατλαντικοί προορισμοί δεν συμμετέχουν αφού οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί δεν το επιτρέπουν», επεσήμανε η κ. Σκαρβέλη και συμπλήρωσε: «Πολλοί επισκέπτες είναι προβληματισμένοι με τη συμμετοχή τους στην έκθεση λόγω της αύξησης των κρουσμάτων Covid την τελευταία εβδομάδα. Έχουν, όμως, ήδη κανονίσει διαδικτυακά τις επαφές τους».

Η Περιφέρεια Αττικής στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Λονδίνο

Το μήνυμα ότι, η Αττική αποτελεί έναν ασφαλή κι ελκυστικό πολυδιάστατο προορισμό για αξέχαστες διακοπές καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, θα προτάξει η Περιφέρεια Αττικής, στην ιδιαίτερα σημαντική για την παγκόσμια τουριστική αγορά Διεθνή Έκθεση Τουρισμού "WTMLondon 2021", που φέτος θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις. (Με φυσική παρουσία από 1 - 3 Νοεμβρίου και με ψηφιακή από 8-9 Νοεμβρίου).

Στην πρώτη φάση η οποία διεξάγεται στο εκθεσιακό κέντρο "ExCeL" του Λονδίνου, η Περιφέρεια συμμετέχει ως συνεκθέτης στο εθνικό περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.) Ειδικές ενότητες της έκθεσης είναι αφιερωμένες στο βιώσιμο τουρισμό και τις ψηφιακές καινοτομίες στον ταξιδιωτικό και ξενοδοχειακό κλάδο.

Στο περίπτερό της, η Περιφέρεια να ενημερώσει πλήθος επαγγελματιών του τουρισμού, δημοσιογράφων αλλά και επισκεπτών, για τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει στον επισκέπτη, το ταξίδι στην Αττική, μέσα από πλούσιο οπτικοακουστικό και έντυπο υλικό. Ενδεικτικά, θα προβληθούν οι ξεχωριστοί τουριστικοί προορισμοί της Αττικής, μορφές θεματικού τουρισμού, (γαστρονομικός, πολιτιστικός κ.ά.) και δραστηριότητες, κατάλληλες για κάθε τύπο επισκέπτη και κάθε οικονομική δυνατότητα, που μπορεί να περιλαμβάνεται σε ένα ασφαλές και αξέχαστο ταξίδι διακοπών στην Αττική, καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

Ο περιφερειάρχης Γ. Πατούλης με αφορμή την έκθεση επισημαίνει ότι η Αττική εκπροσωπεί έναν σύγχρονο, 12μηνο προορισμό με αυθεντικές τουριστικές εμπειρίες και επιλογές και πως στόχος της Περιφέρειας είναι να διεκδικήσει «την ταυτότητα του ελκυστικού τουριστικού προορισμού, δώδεκα μήνες το χρόνο».

Πάνω σε αυτή τη βάση, τονίζει «δημιουργούμε ένα ισχυρό brand και επαναπροσδιορίζουμε την τουριστική ταυτότητα όλης της Αττικής, αναδεικνύοντας τον πραγματικό της χαρακτήρα: μια αιώνια μητρόπολη του κόσμου, με «βαριά» ιστορική κληρονομιά, και συνάμα ένας σύγχρονος, κοσμοπολίτικος προορισμός, που μπορεί να καλύψει τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη προσφέροντάς του ασφάλεια, πολλές και ποιοτικές επιλογές, σε πολύ ανταγωνιστικό κόστος. Γι' αυτόν τον λόγο, αξιοποιούμε το τουριστικό προϊόν μας ως εργαλείο μόνιμης οικονομικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης, που θα λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής ισχύος, δημιουργώντας συνθήκες προόδου και ευημερίας για τους κατοίκους της Αττικής, ενώ παράλληλα θα προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο τη θετική εικόνα μας σε παγκόσμιο επίπεδο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Διαβάστε ακόμη

Β. Κικίλιας: Η Ελλάδα μπορεί να γίνει τουριστικός προορισμός 12 μηνών

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider