Δύο θέσεις για συντονιστές περιεχομένου social media ανοίγει η Disney. Στόχος είναι να αυξήσει την προβολή των θεματικών της πάρκων και των προϊόντων της στα social media -και ειδικά στο TikTok. Οι δυο ενδιαφερόμενοι θα εργάζονται, ο ένας στο πάρκο ψυχαγωγίας Walt Disney World στο Ορλάντο της Φλόριντα και ο άλλος στην Disneyland στο Άναχαϊμ της Καλιφόρνια.
Σύμφωνα με την περιγραφή της θέσης, η Disney αναζητά καλούς γνώστες των social media οι οποίοι έχουν εμπειρία στο ψηφιακό μάρκετινγκ, το μοντάζ βίντεο αλλά και «αγάπη για το brand Disney, συμπεριλαμβανομένης της όρεξής τους να βρίσκονται στα πάρκα της Disney» -ωστόσο, το πιο σημαντικό προσόν είναι οι νέοι συντονιστές να είναι καλά εξοικειωμένοι με τις νέες τάσεις στις πλατφόρμες.
Η εμπειρία και η διαίσθηση είναι απαραίτητα για την υποστήριξη των δημοφιλών λογαριασμών των Disney Parks. Αθροιστικά το κοινό τους σε TikTok, Instagram και Twitter, φτάνει τους περίπου 8 εκατομμύρια χρήστες. Τα Disney Parks χρησιμοποιούν το TikTok -την πλατφόρμα με τους περισσότερους followers που φτάνουν τους 4,1 εκατομμύρια- για να μοιραστούν κρυφές λεπτομέρειες, αποκλειστικές εμπειρίες επισκεπτών και απόψεις των μελών της ομάδας μέσα από τα πάρκα.
«Ο στόχος είναι να βρούμε δημιουργικούς τρόπους για να χτίσουμε την εμπιστοσύνη και την αφοσίωση στο brand σε εσωτερικό και εξωτερικό κοινό, καθώς και να επιτύχουμε τη μεγαλύτερη απήχηση και δυνατότητα μοιράσματος μέσω της συναρπαστικής οπτικής αφήγησης και περιεχομένου», αναφέρει η αγγελία.
Επισημαίνει επίσης ότι οι αιτούντες πρέπει να προλαμβάνουν, να προσανατολίζονται στη λύση και να είναι έμπειροι στη διαχείριση χρόνου.