Στην υπό όρους έγκριση της εξαγοράς της αμερικανικής Kustomer από την Facebook προχώρησε την Πέμπτη η Κομισιόν, καθώς ο τεχνολογικός κολοσσός παρείχε στην Επιτροπή τις απαραίτητες δεσμεύσεις ώστε να αρθεί η ανησυχία αναφορικά με τον ανταγωνισμό.
Αναλυτικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, η Facebook συμφώνησε να παρέχει σε ανταγωνίστριες εταιρείες δωρεάν πρόσβαση διάρκειας δέκα ετών στα κανάλια ανταλλαγής μηνυμάτων που διαθέτει, λαμβάνοντας με αυτόν τον τρόπο την έγκριση της Κομισιόν για την εξαγορά της startup, που δραστηριοποιείται στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.
Σύμφωνα με το Reuters, η εξαγορά της Kustomer θα ενισχύσει την προσπάθεια της Facebook, αναφορικά με την αναβάθμιση της εφαρμογής WhatsApp, η χρήση της οποίας εκτοξεύτηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Η σημερινή μας απόφαση διασφαλίζει το γεγονός πως τόσο οι υπάρχουσες ανταγωνίστριες εταιρείες όσο και εκείνες που θα μπουν στην συγκεκριμένη αγορά θα μπορούν να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά την Facebook», ανέφερε σχετικά η Μαργκρέτε Βεστάγκερ, επίτροπος Ανταγωνισμού της ΕΕ.