Σε αυξήσεις των τιμών σε μία σειρά προϊόντων της προσανατολίζεται η LVMH, μία εκ τω κορυφαίων εταιρειών στον χώρο της μόδας και των ειδών ένδυσης παγκοσμίως, καθώς τα αυξημένα κόστη παραγωγής αλλά και η άνοδος του πληθωρισμού αναμένεται να πλήξουν την κερδοφορία της.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με όσα ανέφερε εκπρόσωπος της Louis Vuitton στην Κίνα, οι αυξήσεις στις τιμές θα πραγματοποιηθούν σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται η γαλλική φίρμα και θα αφορούν σε πληθώρα προϊόντων, όπως δερμάτινα είδη, αξεσουάρ και αρώματα.
Όπως τονίζει το Reuters, οι αυξήσεις θα έχουν άμεση εφαρμογή από την τρέχουσα κιόλας εβδομάδα, ενώ τονίζεται πως η απόφαση ελήφθη κατόπιν διαδοχικών διαβουλεύσεων της διοίκησης, όπου τέθηκαν επί τάπητος οι αυξήσεις στα κόστη μεταφοράς και παραγωγής, με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπος ο γαλλικός κολοσσός.
Υπενθυμίζεται, τέλος, πως κατά το 2021 η Louis Vuitton κατέγραψε τις υψηλότερες πωλήσεις της στα χρονικά, καθώς ανήλθαν στα 64,2 δισ. ευρώ, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ του 2019, πριν από την πανδημία του κορονοϊού.
Photo: Getty Images/ Ideal Images