Η βρετανική Επιτροπή Ανταγωνισμού ανακοίνωσε πως ξεκίνησε μία νέα έρευνα κατά της Google, με σκοπό να ελέγξει τον ρόλο της εταιρείας στον κλάδο της διαφήμισης, όσον αφορά την τεχνολογική αγορά.
Πρόκειται για τη δεύτερη μεγάλη αντιμονοπωλιακή έρευνα που στοχεύει τις πρακτικές διαφήμισης της Google στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι αντιμονοπωλιακές αρχές της ΕΕ και της Βρετανίας ξεκίνησαν τον Μάρτιο μία ξεχωριστή έρευνα για να εξετάσουν το κατά πόσο η συμφωνία «Jedi Blue» που υπογράφηκε το 2018 μεταξύ Google και Meta παρεμπόδισε τον ανταγωνισμό στις αγορές για υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης προβολής.
Σύμφωνα με το CNBC, η βρετανική CMA ανακοίνωσε πως εξετάζει το ενδεχόμενο, ο ρόλος της Google στον τομέα των διαφημίσεων μπορεί να δυσκολέψει τις νεοφυείς και μικρότερες επιχειρήσεις να μπουν στην αγορά.
Ενώ, ανησυχία της ελεγκτικής Αρχής είναι πως η Google έχει - παρανόμως - δώσει προβάδισμα στις δικές της υπηρεσίες διαφήμισης, υποβιβάζοντας τους ανταγωνιστές της.