Την πρώτη πτώση εσόδων στην ιστορία της σημείωσε η Tencent το τελευταίο τρίμηνο, καθώς οι αυστηρότεροι κανονισμοί για το gaming στην Κίνα και η αναζωπύρωση του κορονοϊού στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη δεν άφησε ανεπηρέαστο τον τεχνολογικό γίγαντα.
Αναλυτικά, τα έσοδα του κινεζικού ομίλου τεχνολογίας και ψυχαγωγίας υποχώρησαν κατά 3% σε ετήσια βάση στο β' τρίμηνο, φτάνοντας στα 134,03 δισ. γουάν ($19,78 δισ.). Οι αναλυτές τα τοποθετούσαν στα 134,6 δισ. γουάν, βάσει έρευνας της Refinitiv.
Τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους ανήλθαν στα 18,62 δισ. γουάν, έναντι εκτιμήσεων για κέρδη 25,28 δισ. γουάν, καταγράφοντας πτώση 56% σε ετήσια βάση.
Στη διάρκεια του τριμήνου, η Tencent βρέθηκε αντιμέτωπη με μακροοικονομικές αντιξοότητες που απορρέουν από την αναζωπύρωση της covid στην Κίνα και τα επακόλουθα lockdowns σε μεγάλες πόλεις, συμπεριλαμβανομένης της οικονομικής μητρόπολης της Σαγκάης. Οι αρχές ακολουθούν πιστά την πολιτική μηδενικής διασποράς του ιού που έχει προκαλέσει διαταραχές σε όλη την κινεζική οικονομία.
Υπενθυμίζεται ότι η οικονομία της Κίνας αναπτύχθηκε με ρυθμό μόλις 0,4% στο β' τρίμηνο, χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Στο μεταξύ, η εγχώρια βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών αντιμετωπίζει τις δικές της προκλήσεις εξαιτίας των αυστηρότερων κανονισμών. Η Tencent αντλεί περίπου το 1/3 των συνολικών της εσόδων από το gaming.